Toon posts:

Welke GeForce4? En wanneer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil over 2 maanden een nieuwe GeForce gaan halen, omdat mijn Pixelview GeForce2 TI, brak is (tegenover de andere ti's) Mn 3dmark score is 4600... overclocken kan ik niet ver... 270 core en 460 geheugen is echt de max...

Wanneer komt de Ti 4200 uit? die wil ik gaan halen denk ik... of de mx 460... welke is volgens jullie een betere keuze???

ps: Ik ga niet in zo'n grote geforce4 topic posten omdat er dan toch niet op mijn vraag gereageerd word.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Gewoon in de grote GF4 topic zetteb :(

Natuurlijk moet je even geduld hebben en wachten op de superprijsperformance kaart --> De GF4Ti4200 :D :P
haudoe he

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Het spijt me, maar wat jij vraagt is dus echt wel te vinden in 1 van de 5 topics over de geforce 4. Ik denk ook eerlijk gezegd dat deze verplaatst wordt. Maar om antwoord te geven op je vraag. De 4200 komt over 2 maanden. Je kan kiezen he, je kan over 2 weken (ik denk het niet, ik dacht eerder aan na de launch van de xbox) de 4400 halen, 2 meier goedkoper ofzo dan de 4200, of over 2 maanden de 4200, goedkoper maar presteert minder. Als ik jou was zou ik de mx series bannen. Minder performance als de 4200, en maar 40/50 piek goedkoper. Juist ja :) Je mist ook een aantal belangrijke features voor de aankomende next gen games

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

[offtopic maar met goede reden denk ik]
goh, nog niet op slot/verplaatst?
[/offtopic maar met goede reden denk ik]

//edit wow, jij hebt echt mazzel dat ie nog niet op slot is, als ik een topic verkeerd postte stond hij binnen 10 minuten op slot.... (nfi)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D