Is er iemand die dit al heeft gespeeld en wat vond je er van? Ik ben hem nu aan het downloaden.
hier is hij te downloaden.
hier is hij te downloaden.
Hij stond geloof ik ook op spelletjesgarnaal maar dat weet ik niet zeker.Op vrijdag 08 februari 2002 13:29 schreef BlackMage het volgende:
zijn er ook mirrors?? Fileplanet
Verwijderd
Ik zal hem zo ook eens doen, ik ken alleen dat hele kaartspel niet, nooit van gehoord.Op vrijdag 08 februari 2002 14:08 schreef Peertje het volgende:
Leuk! volgende week maar eens proberen

🌞🍃
Als je het vaker hebt gespeeld leer je het waarschijnlijk vrij snel weer. Gewoon downloaden dusOp vrijdag 08 februari 2002 14:53 schreef InZane het volgende:
Magic was altijd wel kewl vond ik.
Weet alleen niet helemaal meer hou het nou ook alweer ging
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Was inderdaad lache jaOp vrijdag 08 februari 2002 15:11 schreef ItSnows het volgende:
Ik speelde altijd de variant in Might and Magic
Hele spel kon me niet boeien wel het torentje bouwen in de Inns
Verwijderd
Je kunt niet elke kaart krijgen... je krijgt een aantal boosters in het begin. En die kan je bijverdienen zodat je een aardig deck kunt opbouwenOp vrijdag 08 februari 2002 13:56 schreef urf het volgende:
En hoe zit het met kaarten? Kan je elke kaart kiezen die je wilt? En hoe bedoel je brakke servers?
ARCOMAGE!!!! dat rulede echt!Op vrijdag 08 februari 2002 16:24 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Was inderdaad lache ja
Ik geloof dat dat spelletje ook stand-alone is/wordt uitgebracht.
<de naam is me helaas even ontschoten>
There is no magic.
Arcomage heette het (als ik het me niet vergisOp vrijdag 08 februari 2002 15:11 schreef ItSnows het volgende:
Ik speelde altijd de variant in Might and Magic
Hele spel kon me niet boeien wel het torentje bouwen in de Inns
Verwijderd
In de post daarvoor zeg je nog dat je ze kan verdienen? Hoe zit het nou?Op vrijdag 08 februari 2002 17:06 schreef FizzGig het volgende:
[..]
Nee
Kaarten zijn dan online te koop via de shop van Wizards of the Coast
Verwijderd
De bedoeling wordt dat je kaarten kunt kopen in de shop.. Maar je kan ze ook verdienen met bijvoorbeeld toernooien enzo, dacht ik.Op vrijdag 08 februari 2002 17:14 schreef Xan het volgende:
[..]
In de post daarvoor zeg je nog dat je ze kan verdienen? Hoe zit het nou?Nu gratis en je kan opbouwen en strax ben je alles kwitj en meot je kopen?
Verwijderd
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq