Toon posts:

melding op scherm nieuwe email outlook express?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Outlook express kan alleen een geluids melding bij nieuwe email geven,
hier op het bedrijf heeft echter geen enkele computer luidsprekers.

Is er ook een mogelijkheid om een melding op het scherm te genereren, misschien via via met het geluid signaal, of in het register of zo???

Als iemand me kan helepen? heel erg graag?

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid! melding op het scherm zit niet standaard in outlook express, wel in outlook.
hoe los ik dit op? Het gaat om +/- 50 computers in het bedrijf die een medling op het scherm willen.

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij Outlook Express komt er toch ook zo'n klein envelopje rechtsonderin het scherm in de iconbar?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Op vrijdag 08 februari 2002 14:14 schreef Yo-L het volgende:
Bij Outlook Express komt er toch ook zo'n klein envelopje rechtsonderin het scherm in de iconbar?
ja er komt zo'n icoontje en hij maakt een leuk geluidje :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dan installeer je daar zon popbox checker op. Dat soort proggies laten je mailclient dicht en controleren alleen maar op mail en kunnen dan melding geven. Welke je allemaal hebt weet ik niet, is veel freeware voor.

Verwijderd

Popbox checker! zal ik even naar zoeken, wist dus niet dat er zoiets is en zo ja hoe het dan genoemd wordt.

Wij werken op het bedrijf namelijk veel met een dos programma dat volledig in scherm wordt uitgevoerd, en dan zie je die icoon in de tray ook niet bij nieuwe mail.
De PC's hebben ook geen luidsprekers.

Veel mensen, vooral de oudere werknemers checken dus nooit hun mail.

alvast bedankt

policy

Verwijderd

Heb progje gevonden van amateur programeur, genoemd serp Mail Checker. Eerste test perfekt.
bedankt
Pagina: 1