Toon posts:

[MSSQL7/ASP] Cannot open db request 80004005 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een connectie met een database probeer te maken via Asp met een Mssql database dan kijk ik soms de melding

Microsoft Ole de providor error for sql server 80004005
cannot open database request in "(dsn)"

..................

Ik zeg soms wat als ik het helesysteem op een andere manier installeer dan krijg ik de fout melding niet. Het lijkt mij te zitten in een driver? voor de koppeling met de database

Ik hoop dat er iemand is die mij op weg kan helpen

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:24

Crazy D

I think we should take a look.

Op vrijdag 08 februari 2002 13:13 schreef lbe het volgende:
Ik zeg soms wat als ik het helesysteem op een andere manier installeer dan krijg ik de fout melding niet. Het lijkt mij te zitten in een driver? voor de koppeling met de database
Hoe "anders" installeer je het dan? Als je weet dat als je het als je het anders installeerd, dat het dan wel werkt, dan lijkt het me zaak de installaties eens naast elkaar te leggen en kijken wat je dan precies anders doet. En als je dat "anders" stukje dan doet op de machine waar het wel werkt... :)

Exact expert nodig?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Paste je connection string eens?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik heb even je topic titel iets meer gestandaardiseerd.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het systeem op een ander manier installeer dan bedoel ik dat ik in de op de volgorde installeer

NT 4.0 server
Sp6
IIS 4.0
MSSQL 7
Dedeicated applicatie die de database tabellen vult
ASp applicatie die de tabellen bekijkt
MS Word 2000

Ik denk zelf dat het met word te maken heeft en of met sql die een driver installeerd die die later niet meer ge-uninstalled kan worden.

dit is de string om de database te openen

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Uhm niet veel >:)
Pagina: 1