Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
staat nu op 1 , maar ik denk niet dat die hoger dient te komen, Otis schiet te ver uit de mand daar ('blaat niet zo dom' ís een flame)Op vrijdag 08 februari 2002 13:03 schreef afterburn het volgende:
...Deze reactie daarop staat op troll, terwijl het imo een heel intelligente posting is.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=459826
mogelijk kwam het door de reactie daarvoor, maar ook dan is het onterecht om zo persoonsgericht te reageren (misschien moet * RM-rf account /me even een persoonlijk mailtje sturen dat hij dit soort irritaties beter op /16 kan afreageren
de voorgaande reactie staat nu op +2, nog steeds te hoog lijkt me
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Van /me is inderdaad vlammerig en dat weet hij zelf ook best wel. Hij weet de weg naar TMF prima te vinden dus een reactie van het MA is IMO niet echt noodzakelijk/gepast.Op vrijdag 08 februari 2002 13:21 schreef RM-rf het volgende:
staat nu op 1 , maar ik denk niet dat die hoger dient te komen, Otis schiet te ver uit de mand daar ('blaat niet zo dom' ís een flame)
mogelijk kwam het door de reactie daarvoor, maar ook dan is het onterecht om zo persoonsgericht te reageren (misschien moet * KeX account /me even een persoonlijk mailtje sturen dat hij dit soort irritaties beter op /16 kan afreageren)
...