Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
De IBM feature tool kun je gratis downloaden van www.ibm.com
Verwijderd
Hieronder heb ik op mijn floppydrive een stuk foam geplaatst dat als de elastieken per-ongeluk breken er geen schade ontstaat.
Heerlijk rustig, je hoort alleen de 7200rpm's.
Yamaha FZ1 :-)
Verwijderd
Je kunt ook, net zoals buurman boven me, zelf een constructie maken.
Bijv van die isolatie troep er om heen en toch met een stille koeler erbij.
Ook dat warm worden valt nog reuze mee, ik heb het bij aankoop nog ff nagevraagd, maar volgens de verkoper kon het makkelijk en dat blijkt nu dus ook
Verwijderd
Verwijderd
Iemand wel eens gevoeld hoe warm een Seagate ST-32520A werd?
(1e 7200 rpm IDE HDD)
Dat is denk ik de 30 Gb versie. (7200 Rpm , Ultra-ATA Barracuda) of zoietsOp vrijdag 15 februari 2002 11:42 schreef Videopac2 het volgende:
Iemand wel eens gevoeld hoe warm een Seagate ST-32520A werd?
(1e 7200 rpm IDE HDD)
deze heb ik ook, en die wordt ONTZETTEND warm !
ik denk niet dat je daar je handen lang op kan houden !
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Die harddisk enclosure dingen zijn kennelijk niet al te best. Dan maar wat performance inleveren en met de tool stiller maken.
Als je dan ook nog je kast netjes geluidsdicht maakt hoef je geen last meer te hebben van het geluid van je hd.
Verwijderd
Verwijderd
Nee, dat was een 2,5 GB versie (!)Op zaterdag 16 februari 2002 01:00 schreef skeletonman het volgende:
[..]
Dat is denk ik de 30 Gb versie. (7200 Rpm , Ultra-ATA Barracuda) of zoiets
deze heb ik ook, en die wordt ONTZETTEND warm !
ik denk niet dat je daar je handen lang op kan houden !
dit is nl een router/servertje dat op mijn kamer staat en ik word best wel gek van dat getik en gezoem...
ik zal die post elastieken eens proberen !
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
servertjes moet je gewoon in een andere ruimte zetten.. en als dat ding lekker staat te blazen/ratelen in de meterkast heeft niemand er last vanOp donderdag 21 februari 2002 11:55 schreef xychix het volgende:
ik zoek ook een CHEAP oplossing voor mijn 1.2 gig schijfje.
dit is nl een router/servertje dat op mijn kamer staat en ik word best wel gek van dat getik en gezoem...
ik zal die post elastieken eens proberen !
Verwijderd
Ik heb een soort schoenendoos, past precies in 3 5 1/4 slots.
In deze schoenendoos zit eerst een piepschuimen bodem, dan van die piepschuimen "8'tjes", en vervolgens ligt hier een hard schijf op die ingewikkeld is in schuimrubber mat.
Hierboven op liggen weer die "8'tjes" en piepschuim met noppen karton.
Deze doos zit vervolgens weer vast met rubberen ringen aan de kast.
Je hoort de schijf echt niet (mag ook wel
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()