WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Dat gaat niet... als jij een nieuwe scene laad dan zul je ook die knoppen in die nieuwe scene moeten zetten... Of je moet met twee losse swf's gaan werken en met frames...
aw ok, wat is het meest aanteraden?
Verwijderd
lijkt me meer een mondriaan 
ik zou met frames werken aangezien je anders steeds die buttons mee moet pakken..
ik zou met frames werken aangezien je anders steeds die buttons mee moet pakken..
Verwijderd
Je kan je layers in scene 1 kopieren dmv Shift+C en daarna in scene 2 op een lege keyframe (de eerste meestal) op Shift+V te drukken. Wel eerst op de layer klikken als je wilt gaan kopieren.
Dat doe ik dan met alle layers die ik overal hetzelfde wil hebben. Zo doe ik het ook. Het kan niet anders, Flash heeft nog geen feature zoals Master pages. Of headers...
Dat doe ik dan met alle layers die ik overal hetzelfde wil hebben. Zo doe ik het ook. Het kan niet anders, Flash heeft nog geen feature zoals Master pages. Of headers...
ja, ok, maar dan heb je bij een redelijke grote site direct zodanig veel layers dat door de bomen het bos niet meer ziet...Op vrijdag 08 februari 2002 13:20 schreef Cool_Duck het volgende:
*knip*
denk dat ik de frames maar gebruik
igg bedankt allemaal!
/OT
Sir_Joachim en effex, update je icon even, of haal 'em weg, maar dat er constant zo'n kruisjes staat is zo irri...
Sir_Joachim en effex, update je icon even, of haal 'em weg, maar dat er constant zo'n kruisjes staat is zo irri...
Verwijderd
/ot
kheb nieuw icon gedaan maareh ik zie nog steeds de oude hoor..link wijst naar gathering.tweakers.blabla/icon.gif
dus is hier opgeslagen ofzo..
ik zie geen kruisje maar idd de link klopte niet meer dus je zou een kruisje kunnen zien, is nu gefixed
kheb nieuw icon gedaan maareh ik zie nog steeds de oude hoor..link wijst naar gathering.tweakers.blabla/icon.gif
dus is hier opgeslagen ofzo..
ik zie geen kruisje maar idd de link klopte niet meer dus je zou een kruisje kunnen zien, is nu gefixed
Verwijderd
Als je een hele scene wilt gebruiken dus copyen kan je het beste op het + onder in het scene venstertje klikken !!!
Maar raad je ook aan om het gewoon allemaal in frame te zetten!
Maar raad je ook aan om het gewoon allemaal in frame te zetten!
Pagina: 1