in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Helaas is mijn Alienware kast al blauw maar anders had ik um geel gespoten, ziet er best liep uit
w00t
Allemaal zelf geboord, die gaatjes daaronder??? wtfOp vrijdag 08 februari 2002 12:24 schreef talin het volgende:
nou hier is het begin van mijn eerste eigenbouw en ge-casemodde pc .
specs staan onderaan .
en er moet nog heel wat gebeuren voordat ie naar mijn wens is .
kabels wegwerken , ccfl inbouwen , mijn andere koeler erin ( wat ik nog niet aandurf)
genoeg letters nu plaatjes !
mijn abit KT7E blauwe mobo .
[afbeelding]
zijkant , ja die orb moet er nog af .
damn wat lelijk al die kabels en draden !
[afbeelding]
voorkant , digidoc , dvd player en brander .
en ja die gaatjes onderin heb ik allemaal zelf geboord !
[afbeelding]
bovenkant , 2 mooie fans , ccfl moet nog in dat plexiglas komen .
[afbeelding]
het begin is er nu nog afwerken .
1 zijkant is al klaar die zit er al op en die andere zit een gat in waar mijn window in moet komen .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Verder echt onwijs wreed gedaan...
En de kleur van de buitenkant??? Ook geel???
die worden nog ingekort , maar ik wacht nog op mn knopjes dan weet ik pas hoe lang ze moeten worden .Op vrijdag 08 februari 2002 12:40 schreef Pindakaas het volgende:
Wel een beetje grote potmeters (toch???)
buitenkant is hamerslag grijs .Verder echt onwijs wreed gedaan...
En de kleur van de buitenkant??? Ook geel???
Meh ...
vooral 't boren van die gaatjes was zeker 'n grote klus hè?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
waarom heb ik precies zo'n kast gehad die standaard al gaatjes op dezelfde plaats had..Op vrijdag 08 februari 2002 12:24 schreef talin het volgende:
voorkant , digidoc , dvd player en brander .
[afbeelding]
je zal ongetwijfeld zelf hebben geboord maar zover ik weet BLABLABLA laat ook maar
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Meschien dat hij ze "verder" heeft uitgeboordOp vrijdag 08 februari 2002 13:03 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
waarom heb ik precies zo'n kast gehad die standaard al gaatjes op dezelfde plaats had..
je zal ongetwijfeld zelf hebben geboord maar zover ik weet BLABLABLA laat ook maar
Nice Mod by the way
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
heey das nog een idee !Coole Mod, vooral die 2 fans bovenin. Maar je had toch wel wat grote roze enermax fannetjes kunnen pakken, ziet beetje zielig uit zo klein
maar deze waren gratis
waar nachtdienst al niet goed voor kan zijnerg gaaf man!
vooral 't boren van die gaatjes was zeker 'n grote klus hè?
thanx maar hij is nog niet af .dit vind ik nouw echt mooi uit zien
omdat het mobo ook blauw is en het steekt wel mooi af tegen dat geel .Mooi, maar waarom hebbie geen gele rounded ata kabels, ik heb wel gele, gekocht op pc-discount in Rotterdam.
ik had ze al eens gezien met een aantal gaatjes .waarom heb ik precies zo'n kast gehad die standaard al gaatjes op dezelfde plaats had..
en ik zat te dubben tussen een blowhole of gaatjes , tis dus gaatjes geworden .
je ziet et niet veel nee .Echt weer een van de beter mods vind ik zelf. Vooral omdat ik geel zo'n koele kleur vind
en daarom ook genomen alleen moet je wel erg uitkijken met vlekken maken of solderen .
Verwijderd
maare ontopic:het is een kwel casemod :9~:9~:9~:9~:9~
Verwijderd
Mischien dat ik dat ook wel ga doen met mijn casemod, wij hebben thuis een schildersbedrijf met spuitcabine en alles dus dat voordeel heb ik.
Maar eerst ff wat ander MOD werk doen!
Verwijderd
Alleen waarom heb je je voorkant van de kast niet gespoten? Of ga je dat nog doen?
Dat zijn 2 Papst fans!!!!!
Ps. ik zou een vingerquard plaatsen! anders wordt het
Ik denk trouwens dat een blowhole mooier was geweest aan de voorkant, maar da's mijn persoonlijke mening.
Fanguards op de bovenkant zal ook geen overbodige luxe zijn...
hoe ik aan gratis fans kom , hmm wij gebruiken ze op et werk veel , en ik doe aan preventief onderhoud
en ja die kabels , hmmmm overbodige afknippen of wegwerken
Verwijderd
Verrassing die is ook in geel te verkrijgen en in paars.Op vrijdag 08 februari 2002 12:30 schreef Robbie007 het volgende:
Wow dat is pas.... geel
Helaas is mijn Alienware kast al blauw maar anders had ik um geel gespoten, ziet er best liep uit.
Chieftec
weet ik nog niet .Op zaterdag 09 februari 2002 00:43 schreef SEFje het volgende:
welke kleur CCFl ga je erin gooien?
suggesties zijn altijd welkom .
en waar natuurlijk maar dat is weer afhankelijk van de plaatsing van me window .
nee hoor moat !Op zaterdag 09 februari 2002 02:32 schreef Tubby het volgende:
Zo, een mede KT7E gebruiker, ik was al in de waan dat ik de enige in nederland was die dat mobo had gekocht
ik ben er wel aardig lang op zoek naar geweest , eerst de hele HCC afgestruind want daar zou ie te koop zijn maar mooi niet !
dus dan toch maar besteld , en vertel nog iets aan je mobo getweakt ?
oftewel breng me op een paar ideeen .
Verwijderd
dat # 1 voor een goede air-flow in je kast en #2 om het er beter uit te laten zien en #3 is handiger .Op zaterdag 09 februari 2002 03:00 schreef erikv1983 het volgende:
waarom al die kabels bijelkaar enzois dat omdat het dan wat netter lijkt of voor de lucht? zo ja voor de lucht... maakt dat nou zoveel uit
ziet er wel strak uit
bijv je wilt er een andere kaart inzetten dat je niet eerst een half uur hoeft te graven tussen de flatcabels en andere kabels .
( STilLe fan's )
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
dat is weer eens iets anders dan blauw of zwart.Op zaterdag 09 februari 2002 14:48 schreef mast3r het volgende:
waarom geel
[on-topic]
mooi man! echt kewl
Verwijderd
k vind het een beetje vloeken, maar ja je hebt die gele kleur er iig mooi opgekregebOp zaterdag 09 februari 2002 14:53 schreef internetinfo het volgende:
[..]
dat is weer eens iets anders dan blauw of zwart.
[on-topic]
mooi man! echt kewl![]()
waarom geel ?Op zaterdag 09 februari 2002 14:59 schreef mast3r het volgende:
[..]
k vind het een beetje vloeken, maar ja je hebt die gele kleur er iig mooi opgekregeb
omdat blauw en geel een mooie combinatie is vind ik .
hij is nog lang niet af maar alle kabels krijgen strax een blauwe ommanteling .
en ik had nog geen gele binnenkant gezien daarom dus .
Verwijderd
sickoOp vrijdag 08 februari 2002 12:24 schreef talin het volgende:
mooie mod
ben benieuwd hoe het er met ccfl uitziet
Verwijderd
Heb nu nog zwart alleen de kleur moet wel bij je kamer passen he dat is wel belangrijk.
Je wordt onderhoudsmonteur bij de NS!!
ROTFLOL!!!
Blaat