github.com/Error323

1 spot, raytraced shadows etc.
En Brazil Rendering System:

Ook weer met 1 spot, Raytraced Shadows etc.
De kleuren zijn misschien ietsie anders, maar het verschil is hopelijk duidelijk zichtbaar. Het realisme in de Brazil render is veel hoger dan in de scanline render. Bij de Brazil render heb je meer het gevoel dat je naar een maquette of zo zit te kijken.
Je kunt het misschien met scanline render ook wel voor elkaar krijgen om hem er superrealistisch uit te laten zien, maar dat kost je een stukkie meer werk.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
github.com/Error323
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Maar brazil is geen "maak mooi" knop, en als beginner is het onzin om het te willen gebruiken. Een beetje olskool belichtings theorie kan geen kwaad.
Dexter, heb je de skylight aanget bij het 2de plaatje?
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Beetje oud, maar dan heb je ook geen last van de tijdslimiet.
Wat is eigenlijk je probleem met die 60 dagen tijdslimiet?
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Het feit dat er een 60 dagen tijdslimiet op zitOp vrijdag 08 februari 2002 16:32 schreef Idéfix het volgende:
Yep: Brazil 0.1.4
Beetje oud, maar dan heb je ook geen last van de tijdslimiet.
Wat is eigenlijk je probleem met die 60 dagen tijdslimiet?
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
(En 0.1.4 wil je liever niet gebruiken.*NOTE: 0.2.26c is the same as 0.2.26, but will reinitialize the timelock so the renderer will work for an additional 60 days.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Als je betaalt wel ja. En verder wordt er voorlopig van de zestig dagen versie om de zestig dagen een update uitgegeven die weer gewoon 60 nieuwe dagen werkt.Op vrijdag 08 februari 2002 15:51 schreef mrdata het volgende:
weet iemand trouwens ook of er een versie te downloaden is die niet na 60 dagen afloopt?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
heb ik natuurlijk aan gedacht, maar het schijnt dat Brazil nogal goed beveiligd is..en dat dat truukje dus niet werktOp vrijdag 08 februari 2002 17:28 schreef tec het volgende:
en anders zet je je windows datum gewoon een paar maanden terug.. *done*
Verwijderd
er is nog geen stand-alone.
Werkt prima, mijn systeem datum stond iig een paar maanden terug ingesteld (totdat nummer versie .c uitkwam).heb ik natuurlijk aan gedacht, maar het schijnt dat Brazil nogal goed beveiligd is..en dat dat truukje dus niet werkt