"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Wat moet je daar dan mee? In zo'n Handheld zit toch maar kei weinig HD? Hoe wil je er dan en filmpje mee afspelen
* FitNiX snapt het niet, en denkt nog eens diep na..... No effect.
[/noflame]
Verwijderd
Handheld? Het gaat om een Dreamcast, gaan cd's in enzo...Op vrijdag 08 februari 2002 12:31 schreef Fozzie het volgende:
[noflame]
Wat moet je daar dan mee? In zo'n Handheld zit toch maar kei weinig HD? Hoe wil je er dan en filmpje mee afspelen
/me snapt het niet, en denkt nog eens diep na..... No effect.
[/noflame]
En ze hebben er ook een versie van gemaakt die op de DC loopt (aangezien de DC ook Windows CE software kan draaien).
Kende hem nog niet.. cool.. vanavond eens uitproberen :-))
DivX op mijn TV kijken is toch echt wel beter dan achter mijn monitor hehe..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Lekker dan
Mja nog ff wachten I guess.. Komt wel goed.
moet je die files (in de zip) gewoon op cd branden ?Op vrijdag 08 februari 2002 18:23 schreef .KeN. het volgende:
Ik heb net 2 films geprobeerd (Disneys Atlantis en JP3) en beide geven groen beeld met blokjes en wel geluid..
Lekker dan
Mja nog ff wachten I guess.. Komt wel goed.
ik had gelezen dat je die files eerst moest compilen oid ...
ken daar niets van ...
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Let me know of jij wel succes hebt !
Verwijderd
Ik kan hem nu wel lekker voor een mp3 speler gebruiken maar die had ik al voor de dc
Wie weet hoe het werkt en of het al werkt.
Euhm .. waar zie jij ergens die bootable images staan.Op vrijdag 08 februari 2002 18:44 schreef .KeN. het volgende:
Gewoon een van die bootable images downen, branden, in je DC gooien, opstarten, wachten tot er scanning directories staan en je disc swappen..
Let me know of jij wel succes hebt !
Ik 'vrees' dat ik niet meer kan volgen
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
http://www.moosegate.com/betaboy/dcdivx/ (halverwege de pagina ongeveer.. gluck en keep me posted of t jou wel lukt dus..
Mijn eerste test is een fiascoOp zaterdag 09 februari 2002 12:26 schreef peterzwet het volgende:
En heeft iemand het al uitgetest??
Houd ons op de hoogte
Hij wou zelfs geen "boot" doen ...
De Dreamcast zei altijd dat ik er een "game disc" in moest doen ...
Verwijderd
Dat hoeft niet, de divx player is zelf al bootableOp zaterdag 09 februari 2002 19:45 schreef peterzwet het volgende:
Heb jij wel eerst geboot met een officiele DC boot cd?
Moeten deze nu op nieuw gecodeerd worden of niet.
Hoop dat iemand het kan uit testen
deze draad verdiend een kleine schop denk ik ...
Is er echt niemand meer die het verder wil testen en/of uitproberen ???
Verwijderd
Kortom deze divx speler voor de DC kan nog geen normalitaire divx (3.1 of 4) aan, volgens mij zul je de divx dan opnieuw moet coderen naar een lagere bitrate om succes te hebben, maar ja ik wacht wel op een compitabele divx speler voor de DC. (alhoewel ik eerder 1tje verwacht voor de PS2, ik twijfel of de DC wel divx aan kan)
Ik heb hem dus ook ff uitgetest en hier ff een verslagje.
De eerste burn liep nou niet bepaald geweldig enne die cd wou dan ook niet booten.
Zoals al eerder door een ander gepost de films starten allemaal zelfs de films met een te lange naam (langer dan tien karakter incl. extensie) Alleen dan heb je wel geluid en geen enkel beeld. De films die wel aan de eisen voldoen geven geluid en een een soort groen beeld met bovenin beeld allemaal gekleurde blokjes. De films die ik geprobeerd heb zijn Shaft en Blade
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P