Toon posts:

Wereldcontrole door: OK

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is eigenlijk een flauwe topic.
Maar dit is mijn stelling:

De invloed van computers is momenteel zo groot, dat je kunt zeggen dat alle beslissingen die op een computer worden gemaakt, alle grafics die met een computer zijn gemaakt en alle teksten die op de computer zijn getypt, tot stand zijn gekomen door de button: OK

Omdat je bij alle programma's altijd deze knop tegenkomt kun je dus zeggen dat deze knop de computer wereld overheerst.

Beetje afwijkende topic/tekst/uitleg maar ik hoop dat jullie mijn ideetje snappen.

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Padvinder

doet z'n best

Djeez... je gaat wel diep hè...?

:+

Verwijderd

Topicstarter
Hihihi... :)
Maar het is wel zo!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Padvinder

doet z'n best

Ja... dan kan je net zo goed zeggen dat meneer Louis Edson Waterman de wereld in zijn macht heeft (had)...

Zonder hem geen vulpennen, zonder vulpennen geen handtekeningen van presidenten enzo, zonder handtekeningen van presidenten enzo, geen politiek, geen afspraken, geen oorlogen, geen economie, etc...

:+

Verwijderd

is er geen proggie om al je ok-knoppen automatisch om te laten zetten in een: "ja doe maar"-knop of een "alweer ok-knop. :P

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ehm?
Ja, juist...

Ook goedenmiddag...

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.