Verwijderd
Regel : 178
Teken : 29
Fout : Tekenconstante is niet afgesloten
Foutcode : 0
Url : www.sextracker.nl
Teken : 29
Fout : Tekenconstante is niet afgesloten
Foutcode : 0
Url : www.sextracker.nl
Ik krijg een oneindige hoeveelheid pop-ups als ik mijn rechtermuisknop gebruik, conclusie is dat 'ie vastloopt. Lekker geregeld.....
Verwijderd
Alleen personen boven de 18 jaar mogen de site beoordelen
(Dat was je nog vergeten DGX!)
Enne DGX, bedankt voor de broncode
Ik had juist zo'n scriptje nodig, voor copyright gezeur.
hmm, netschaap geeft de geest zodra ik op een link klik. Explorer 5 geeft hier geen error.
Dat van die oneindige hoeveelheid pop-ups is nu zeker ook verholpen ?
krijg nu maar 1 copyright melding.
Vernieuwen is ook niet mogelijk
, dan krijg je een nieuwe pagina te zien met "Finished ???". Bij elke toetsaanslag, "Copyright..." gezeur.
Je site wordt dit soort geintjes een beetje irritant.
/edit
Het popup-venster bij het afsluiten van je pagina moet er IMHO zeker uit, /me haat popups. grrrr
(Dat was je nog vergeten DGX!)
Enne DGX, bedankt voor de broncode
Ik had juist zo'n scriptje nodig, voor copyright gezeur.
hmm, netschaap geeft de geest zodra ik op een link klik. Explorer 5 geeft hier geen error.
Dat van die oneindige hoeveelheid pop-ups is nu zeker ook verholpen ?
krijg nu maar 1 copyright melding.
Vernieuwen is ook niet mogelijk
Je site wordt dit soort geintjes een beetje irritant.
/edit
Het popup-venster bij het afsluiten van je pagina moet er IMHO zeker uit, /me haat popups. grrrr
Thanx decS voor je review,
Ja, dat copyright scrippie kicked er behoorlijk in. Inderdaad een beetje onnodig.
Uhmzz, dat netschaap de geest geeft bij het aanklikken van een link is vreemd. (is gewoon plain html..ennuh 'a href ' wordt toch gewoon ondersteund door netscape ?)
Dat netscape flipt met dat javascript is wel kl*te.
Bye,
ray
Ja, dat copyright scrippie kicked er behoorlijk in. Inderdaad een beetje onnodig.
Uhmzz, dat netschaap de geest geeft bij het aanklikken van een link is vreemd. (is gewoon plain html..ennuh 'a href ' wordt toch gewoon ondersteund door netscape ?)
Dat netscape flipt met dat javascript is wel kl*te.
Bye,
ray
Pagina: 1