MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
phpmyadmin bevat toch ook een helpfile?
verder is je probleem niet echt duidelijk?
verder is je probleem niet echt duidelijk?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
nou eh ik heb zeg maar een backup gemaakt van mijn database met structuur en gegevens.
Nu heb ik geprobeert mijn forum te updaten waarbij de database structuur een beetje verneukt is.
Dan wil ik proberen mijn backup terug te zetten met de functie browse naar dat bestand en dan start.
Dan upload hij wel de backup maar hij veranderd zeg maar niks in de structuur van de database.
MIschien dat ik na het plaatsen van de backup nog iets moet doen of zo ?
(hoop dat het wat duidelijker is oja hebben het over sql hier he )
Nu heb ik geprobeert mijn forum te updaten waarbij de database structuur een beetje verneukt is.
Dan wil ik proberen mijn backup terug te zetten met de functie browse naar dat bestand en dan start.
Dan upload hij wel de backup maar hij veranderd zeg maar niks in de structuur van de database.
MIschien dat ik na het plaatsen van de backup nog iets moet doen of zo ?
(hoop dat het wat duidelijker is oja hebben het over sql hier he )
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
huh schrijft hij dat niet over dan ?
heb je drop table gedaan bij je dump?Op vrijdag 08 februari 2002 11:55 schreef wizzard het volgende:
huh schrijft hij dat niet over dan ?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Vergeet alsjeblieft niet dat als het een grote database is, dat Apache/PHP niet groter dan 2MB wil uploaden! Heb jij namelijk een file die groter is dan dat, dan 'komt hij niet aan' en krijg je een 'query is empty!' message van phpMyAdmin.
Hoe doe je het dan wel? Nou als volgt:
Log in op die machine, als je daar een shell kan krijgen. Start met de hand mysql als volgt:
Probeer maar, werkt perfect, omdat je dan niet via Apache/PHP moet uploaden.
Succes!
Log in op die machine, als je daar een shell kan krijgen. Start met de hand mysql als volgt:
code:
1
| $ mysql -u [dezemysqluser] -p -D [naar deze database] < [dezefile.sql] |
Succes!
Verwijderd
Op vrijdag 08 februari 2002 11:57 schreef Boer_Frients het volgende:
Vergeet alsjeblieft niet dat als het een grote database is, dat Apache/PHP niet groter dan 2MB wil uploaden! Heb jij namelijk een file die groter is dan dat, dan 'komt hij niet aan' en krijg je een 'query is empty!' message van phpMyAdmin.
Log in op die machine, als je daar een shell kan krijgen.
edit:
Je moet er wel voor zorgen dat de database al bestaat, maar dat er geen enkele table in staat
Start met de hand mysql als volgt:
code:
1 $ mysql -u [dezemysqluser] -p -D [naar deze database] < [dezefile.sql]
Succes!
ok ik heb niet de mogenlijkheid tot telnet en inderdaad het kreng komt niet aan hij is 5 mb groot en nadat de upload klaar is krijg ik een berichtje dat het goed gegaan is maar hij heeft niks ingevoegd (tables enzo).
Kortom er gebeurt niks.
Wat wel werkt is dat ik het stukje code table voor table ga knippen en plakken in phpadmin.
Maar gezien het feit dat het een backup van een forum is krijg je zo een stukje posts en dat zijn er 8000 dus iets teveel.
Mischien nog andere opties ??
(vind het wel een gedoe hoor
)
Kortom er gebeurt niks.
Wat wel werkt is dat ik het stukje code table voor table ga knippen en plakken in phpadmin.
Maar gezien het feit dat het een backup van een forum is krijg je zo een stukje posts en dat zijn er 8000 dus iets teveel.
Mischien nog andere opties ??
(vind het wel een gedoe hoor
vraag niet hoe maar alles handmatig (tekst) terug gezet duurt wel lang maar het spul werkt pfffff dank voor de uitleg allen.
Hmmmm kan wel dicht denk ik probleem opgelost
Hmmmm kan wel dicht denk ik probleem opgelost
Pagina: 1