Spam tegaan door user unknow berichten ?

Pagina: 1
Acties:

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 14:26
Een van m'n e-mail adressen is waarschijnlijk op z'n cdrom met tig miljard e-mail adressen gekomen.
Eerst dacht ik van het gaat wel over, klopt ook, eerst waren het voornamelijk engelse emails uit Amerika maar het is nu overgegaan op china/taiwan etc.

Nu zag ik dit script:
http://www.spots.ab.ca/~gary/mail-bounce/mail-bounce-1.3.3/mail-bounce.pl

Kan je semi automatische een user unkown bericht sturen, zou dat werken ? Of kan ik beter wachten tot het over is gegaan. (is het met die amerikaanse e-mails ook)

Het probeelm is dat er vrijwel altijd een hotmail of yahoo e-mail adres gebruikt wordt, wat toch niet zal werken.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
probleem van spammers....

1) activeer script die automatisch bij 20 provider 20 free-mail accountjes aanmaakt.

2) activeer script die automatisch 20 e-mail lijsten naar die 20 mail accounts stuurt.

3) activeer script die al die 20 mail accounts weer verwijderd.

Soms wordt ook handmatig 1 account aangemaakt, en wordt achter elkaar mailtjes verstuurd met 1000 ontvangers.

Vandaar dat je ook de gekste mail accounts krijgt.... meestal bestaan die accounts *zo* kort dat zelfs de systeembeheerder van de server niet eens de kans krijgt om het account weg te mikken.

Verder hebben gratis accounts vaak geen 24h monitoring (te duur) en spammers maken hier handig gebruik van door s'nachts te sturen. Als het in de VS nacht is het hier ochtend/middag.... en je krijgt spam dus bijna altijd overdag (en de nederlandse spam krijg je s'avonds.

Ik ben vaak in de VS en daar kreeg ik dus altijd s'nachts spam.

Bleh! :r :r

Ik heb een eigen domain en 1 popbox ingericht als "spamcatcher" en dat lijkt goed te werken.... maar het blijft ellende.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik