Toon posts:

Superweb > Waar hoor ik bij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Superweb weer geen dataverkeer :(
superweb.nl en t.net kan ik nog wel bekijken
(altijd het zelfde verhaal :P)

Tijd om eens wat te lezen op de nieuwe
Superweb site
(Zonder 'Netwerk Status' .. , maar dat maakt niet zoveel uit, want dat weten we nu toch al wel)

Bij 'Helpdesk' kun je kiezen voor
2 verschillende helpdesk sites

'Onbeperkt 0800 Internet'
en
'50 uurs limiet Internet'

Bij welke van de 2 hoor ik nu!?!
Ik heb géén 50 uurs limiet..
En ik hoor al absoluut niet bij het ONBEPERKTE internet :P

Verwijderd

Topicstarter
Misbruik > Misbruik beleid van Superweb ofwel "acceptable use"

Misbruik

Superweb merkt als misbruik van een inbel verbinding de volgende zaken aan:

Het zich zonder toestemming toegang verschaffen tot computers of systemen van derden.

Verzenden van Spam, mass E-mails of mailbombs.

Portscans (welke vorm dan ook).

DoS (Denial of Service) of DDoS aanvallen (Distributed Denial of Service) dwz. het moedwillig ontzeggen van Internet toegang of presentie van derden.

Iedere vorm van het opereren van een server zoals, maar niet gelimiteerd tot: POP3, Telnet, SSH of FTP-servesr.

Het gebruik van trojans zoals, maar niet gelimiteerd tot: SubSeven, BackOrifice, Backdoor of Netbus.

Errrr... lekker 'onbeperkt' ...

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Nou, heel leuk, ik heb ook 0 data verkeer met superweb, kan niet eens op t.net komen, wie weet een goede oplossing?

en wie weet wat over verschillende inbelnummers?

One's never alone with a rubber duck.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
moet ik nu speciaal als ik op SW in wil loggen mijn FTP en HTTP server uitzetten? (die anders altijd standaard aan staan, voor het geval ze nodig zijn)

Verwijderd

Tsjonge kabelgastjes mogen toch ook niet serven....maar waar denk je dat al die (slome) UT (ea) servers vandaan komen? Precies kabelgastjes.

BTW Hoe kan je nou server zijn als je geeneens langer dan 2 uur kan netten? EN meeste poorten zijn toch al dicht....

Verwijderd

bij de gasten die (helaas voor hun) nog geen kabel hebben :) ik hoorde daar een half jaar geleden ook bij maar slownera is ook niet alles
Pagina: 1