Ik kan best begrijpen dat jullie mijn reactie's hebben weggehaald aangezien die feitelijk niks zeggen over de kwaliteiten van jullie shop maar wees dan wel zo eerlijk om negatieve reactie's gewoon te laten staan. (die WEL kloppen) Er worden gewoon reactie's verwijdert (al dan niet in overleg met de klant) die op zich gewoon het bewijs zijn dat er OOK wel eens een foutje gebeurt daarzo. Niks ergs mee, de perfecte winkel bestaat niet en zal er ook nooit komen. Maar zo gaat de Shop Survey nog verder in niveau naar beneden als ie al was. Er staat geen cijfer meer onder de 7.5 bij jullie, hoe realistisch kan je dit nog nemen????
Dominator:
Er worden alleen reacties verwijderd die totaal niks te maken hebben met de shopsurvey.
De negatieve reacties die terecht zijn en ook de positieve reacties die terecht zijn blijven staan.
en als er al reacties worden verwijderd is dat idd na overleg. (user <--> crew)
Er worden alleen reacties verwijderd die totaal niks te maken hebben met de shopsurvey.
De negatieve reacties die terecht zijn en ook de positieve reacties die terecht zijn blijven staan.
en als er al reacties worden verwijderd is dat idd na overleg. (user <--> crew)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Yep, na overleg met user. User zal wel een of ander goedmakertje hebben gekregen vrees ik.....
Als je naar het overzicht van de shops kijkt zie je dat 7,5 absoluut geen extreem hoog cijfer is. Er zijn tientallen, misschien wel meer dan 100 shops die hoger scoren. Zoals je ook kunt zien zijn er wel degelijk cijfers onder de 7,5 (5-en en 6-en) en ook negatieve reacties blijven staan.
Alleen reacties waar in discussie gegaan wordt of die op niets gebaseerd zijn worden verwijderd. Dat dit vaker voorkomt dan bij andere shops wordt veroorzaakt door het simpele feit dat we direct betrokken zijn bij de shop. Wij kunnen dus veel makkelijker nagaan of een posting correct is of niet, in tegenstelling tot bij andere shops, waar je afhankelijk bent van de verhalen van anderen.
Er wordt absoluut geen censuur toegepast in de shop survey van shop.tweakers.net
Helaas is het niet mogelijk om een keihard bewijs voor dit beleid te leveren en doen we het dus nooit goed. Als we onzin laten staan krijgen de bezoekers een verkeerde indruk van de shop. Verwijderen we het, dan krijgen we het verwijt dat we censuur plegen.
Alleen reacties waar in discussie gegaan wordt of die op niets gebaseerd zijn worden verwijderd. Dat dit vaker voorkomt dan bij andere shops wordt veroorzaakt door het simpele feit dat we direct betrokken zijn bij de shop. Wij kunnen dus veel makkelijker nagaan of een posting correct is of niet, in tegenstelling tot bij andere shops, waar je afhankelijk bent van de verhalen van anderen.
Er wordt absoluut geen censuur toegepast in de shop survey van shop.tweakers.net
Helaas is het niet mogelijk om een keihard bewijs voor dit beleid te leveren en doen we het dus nooit goed. Als we onzin laten staan krijgen de bezoekers een verkeerde indruk van de shop. Verwijderen we het, dan krijgen we het verwijt dat we censuur plegen.
voor de duidelijkheid wat richtlijnen waar wij ons aan houden:
Reacties worden verwijderd als:
• Het een 'echte' dubbelpost is.
• De reactie geen directe ervaring met de winkel is.
• Er redelijkerwijs vermoedt kan worden dat de reactie door een medewerker is geplaatst.
• Dit door de user zelf wordt gevraagd.
• Er redelijkerwijs vermoedt kan worden dat de reactie door een medewerker is geplaatst.
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Punt.Op vrijdag 08 februari 2002 11:55 schreef GiLeX het volgende:
voor de duidelijkheid wat richtlijnen waar wij ons aan houden:
Zelfs al zou dat zo zijn, wat is daar mis mee?Op vrijdag 08 februari 2002 11:51 schreef dominator het volgende:
Yep, na overleg met user. User zal wel een of ander goedmakertje hebben gekregen vrees ik.....
Als een winkel een fout begaat, en die winkel wil dat vervolgens goedmaken door een extra service te verlenen is dat toch alleen maar in het belang van de klant?
Als een gemaakte fout netjes wordt gecorrigeerd en naar tevredenheid van de klant wordt opgelost is er voor de klant geen enkele reden om een negatieve beoordeling te handhaven.
Goed, ik denk er het mijne van. Dan zouden jullie ook een hoop negatieve reactie's bij de toko waar ik werk weg kunnen halen.
Het is in mijn ogen niet echt goed om de naam 'tweakers.net' te verlenen aan een winkel. Een objectieve mening over die winkel op 'je eigen site' kan dan gewoon niet. Tweakers.net heeft er gewoon baat bij dat de survey van 'shop.tweakers.net' zo weinig mogelijk 'vlekken' bevat. PUNT.
Het is in mijn ogen niet echt goed om de naam 'tweakers.net' te verlenen aan een winkel. Een objectieve mening over die winkel op 'je eigen site' kan dan gewoon niet. Tweakers.net heeft er gewoon baat bij dat de survey van 'shop.tweakers.net' zo weinig mogelijk 'vlekken' bevat. PUNT.
Nee, de negatieve reactie zou gehandhaafd moeten blijven. De user zou eventueel wel een extra reactie kunnen plaatsen waarin hij de situatie daarna nog eens uit de doeken doet en eventueel een hogere beoordeling erbij zet. Zo lijkt het net of er GEEN fouten worden gemaakt wat zoals overal wel het geval is.....Op vrijdag 08 februari 2002 12:01 schreef Daniel het volgende:
[..]
Als een gemaakte fout netjes wordt gecorrigeerd en naar tevredenheid van de klant wordt opgelost is er voor de klant geen enkele reden om een negatieve beoordeling te handhaven.
ik zie bij jouw toko(zo als je het zelf zegt)7 reacties staan waar ik maar twee kan zien waar ik twijfels bij zou hebben een eentje van jouw zelf.Op vrijdag 08 februari 2002 12:04 schreef dominator het volgende:
Goed, ik denk er het mijne van. Dan zouden jullie ook een hoop negatieve reactie's bij de toko waar ik werk weg kunnen halen.
Sterker nog... Aangezien het cijfer dat je kan geven varieert van 4-10 is een 7 (het gemiddelde) zelfs redelijk laag.Op vrijdag 08 februari 2002 11:55 schreef Daniel het volgende:
Als je naar het overzicht van de shops kijkt zie je dat 7,5 absoluut geen extreem hoog cijfer is. Er zijn tientallen, misschien wel meer dan 100 shops die hoger scoren. Zoals je ook kunt zien zijn er wel degelijk cijfers onder de 7,5 (5-en en 6-en) en ook negatieve reacties blijven staan.
Een 7.5 is dan dus net aan bovengemiddeld, als je niet naar de overige winkels kijkt, maar puur naar de te vergeven score.
Speciaal voor jou/jullie/wie ook geinteresseerd is zal ik even de gemiddelde score laten berekenen.
[edit]
Bij deze:
code:
1
2
| algemeen service technisch levering 7.36912 6.82737 6.51976 6.88439 |
Ik heb gisteren toevallig nog een reactie van iemand gewijzigd die een de bekende opmerking maakte dat hij vreesde voor belangenverstrengeling. Dat is een opmerking die niet in de shop survey thuishoort, bij geen enkele shop. Er hing ook geen beoordeling aan dus deze persoon had geen ervaring met shop.tweakers.net.
Zo staan er op dit moment nog een hele discussie in de shop.tweakers.net survey die al lang weg waren gehaald als het een ander shop was geweest. Ze blijven juist staan om gezeik zoals in deze thread te voorkomen.
Het valt me trouwens wel heel erg op dat de personen die een probleem hebben met shop.tweakers.net altijd mensen zijn met een eigen shop. Hoezo belangenverstrengeling?
Zo staan er op dit moment nog een hele discussie in de shop.tweakers.net survey die al lang weg waren gehaald als het een ander shop was geweest. Ze blijven juist staan om gezeik zoals in deze thread te voorkomen.
Het valt me trouwens wel heel erg op dat de personen die een probleem hebben met shop.tweakers.net altijd mensen zijn met een eigen shop. Hoezo belangenverstrengeling?
Kun je rustig weghalen. Maar dat is ook weer een punt om de shop survey in twijfel te trekken, aangezien ik vast niet de enigste ben die uit pure frustratie de score iets optrekt....Op vrijdag 08 februari 2002 12:09 schreef GiLeX het volgende:
[..]
ik zie bij jouw toko(zo als je het zelf zegt)7 reacties staan waar ik maar twee kan zien waar ik twijfels bij zou hebben een eentje van jouw zelf.
Wees dan ook zo aardig om de reactie die van die JeroenvanKuyk weg te halen, die klant zal waarschijnlijk enige tijd niet in onze winkel geweest zijn na onze 'reorganisatie'. De klant zal waarschijnlijk doelen op onze vorige formule waar wij niet zozeer een hardwareboer waren maar grotendeels van de softwareverkoop bestonden. (wat echter mislukte, sinds een 1.5 jaar zijn wij 'doorgestart' met een andere formule, namelijk hardwareverkoop)
Nog een kleine wijziging, de reactie van 'klaasjong' kan wat mij betreft ook verwijdert worden. Deze gaat over ons ook niet meer bestaand filiaal in Roosendaal (klant is @home gebruik gezien zijn IP), na onze herstart is ook dat filiaal gesloten....
Heb je helemaal gelijk in, maar ik denk dat het belang van jullie daarbij iets groter is als mijn belang. Ja toch, niet dan?Op vrijdag 08 februari 2002 12:33 schreef Femme het volgende:
Dat valt wel mee. Voor Tweakers.net is de shop een bijzaak. Hoewel de geheugenshop erg goed loopt genereert hij naar verhouding maar een klein deel van onze maandelijkse omzet. Het behoudt van een onafhankelijke content afdeling is dan echt wel belangrijker dan meer omzet in de shop.Op vrijdag 08 februari 2002 13:01 schreef dominator het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar ik denk dat het belang van jullie daarbij iets groter is als mijn belang. Ja toch, niet dan?
*kuch* [topic=402385/1/50] *kuch*
Voor Tweakers.net is de shop een bijzaak. Hoewel de geheugenshop erg goed loopt genereert hij naar verhouding maar een klein deel van onze maandelijkse omzet. Het behoudt van een onafhankelijke content afdeling is dan echt wel belangrijker dan meer omzet in de shop.
lijkt me genoeg voor in een statment
Voor Tweakers.net is de shop een bijzaak. Hoewel de geheugenshop erg goed loopt genereert hij naar verhouding maar een klein deel van onze maandelijkse omzet. Het behoudt van een onafhankelijke content afdeling is dan echt wel belangrijker dan meer omzet in de shop.
lijkt me genoeg voor in een statment
Pagina: 1