Iemand enig idee wat dit gaat kosten ? Buiten de garantie.
Heb de search al gebruikt maar nergens kunnen vinden.
Heb de search al gebruikt maar nergens kunnen vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
kun je es prcies vertellen hoe ik dat stukje karton er tussen krijgOp vrijdag 08 februari 2002 11:14 schreef DJSmiley het volgende:
Mijn 8210 had ook die problemen.
Ik heb het zelf opgelost door een stukje karton bovenin te plaatsen. Net onder de speaker, over de breedte. Een strookje van net geen 1mm dik, 3 cm lang.
Werkt nu weer prima (al 3 weken!)
De werkelijke oorzaak is ws het brakke rubbertje achter het display. Deze kun je los bestellen bij oa www.comtronics.nl
daar heb ik er ook een vandaan (€ 11,50)
Maar goed, die bouw ik pas in als mn display weer niet werkt. tot nu toe werkt ie (weer) prima met karton.. en da's lekker goedkoop
HEEL simpel, zal ff een foto'tje makenOp vrijdag 08 februari 2002 11:57 schreef Kertje het volgende:
[..]
kun je es prcies vertellen hoe ik dat stukje karton er tussen krijgik ben niet zo technisch en heb dat probleem dus ook

Verwijderd
kick ass, hij doettet weer goeiOp zaterdag 09 februari 2002 12:57 schreef Kertje het volgende:
ej, ik hoef dus niks te schroeventhx ik ga het ff proberen
Verwijderd
Goochem
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
8310 display zelfde als 8210? Dat dacht ik nietGoochem schreef op 04 november 2002 @ 09:16:
Koop vervolgens een Nokia met een goed display, een 5210 ofzo. Ook geen 8310 want dat dispaly is gelijk aan de 8210...
Jochem
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq