Getypte URL's in ie5.5 wissen

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48
Heeft iemand enig idee hoe ik die urls uit de adressbar kan wissen?? Heb Evidence Eliminator geprobeert, zelf het register doorzocht maar kan nergens wat vinden!!! Ik wil deze zooi een keer kwijt want er staan nl. urls in als www.twaekers.net ipv www.tweakers.net en aangezien de a eerder in het alfabet staat en ik www.tw intik komt er dus automatisch de verkeerde url te staan en moet ik nog een letter tikken.

Plzz help me!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
History leeggooien?

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:12
hehe, teveel "foute" pagina's bezocht :+

extra -> internet opties -> geschiedenis wissen -> ok

Verwijderd

Staat ook in de registry, o.a.:
HKEY_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLS

Als je toch van je smerige sites af wilt: loop gelijk even je cookies na...

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:10
m'n vader vroeg laatst waarom ik de history zo vaak delete. hehe,
ja, euh.. sommige sites laden dan beter, zei ik...

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47

JJJ

LOL

Erg vreemd dat als ik op school zat en mijn broer vrij was, dat de history elke dag gedeleted was :)

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
LOL hahahah LOL
een vader van een vriend van mij keek een keer in de START>DOCUMENTS nadat hij ff vieze plaatjes had gekeken... Stond er Anal_teen_01 t/m 13 of zo hahaha.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48
Nou ik heb dus al eigenlijk alles geprobeerd, .... uh wacht ff heb net ff via options->clear history alles weggehaald!! Tnx ThunderStorm! Toch maar ff kijken of ik een nieuwe versie van die Evidence Eliminator kan vinden. Die had wel mijn history,cache,cookies,hkcu\softw\ms\ie\typedurls etc leeggegooid, maar niet goed blijkbaar.

[update]
Heb ff op die site van ee gekeken en ze hebben inmiddels versie 5.0 (ik heb 2.02.....) Voor de genen die hem willen downen: http://www.evidence-eliminator.com/downloads.shtml
Het wist alles (nou ja bijna alles) en ze zeggen zelf dat zelfs de FBI/CIA niets terug vind op je HD! Dus als er mannen in zwarte pakkies voor je deur staan: als de donder dit proggie runnen! ;)
[/update]
Pagina: 1