VPN inloggen op NT4 server

Pagina: 1
Acties:

• Baileys
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025
Ik probeer vanaf mijn werk thuis in te loggen op mijn nt4 server. Ik heb hierop Route and Remote Access van M$ geinstalleerd.

Als ik nu een VPN connectie wil opzetten krijg ik de volgende melding:

TCP/IP CP reported error 733: could not agree the PPP control protocols

Iemand een idee?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:55

m0nk

16-09-2003 15.15

Moet je bij de eigenschappen van je verbin thuis even kijken bij beveiliging/security en daar even aanmeldings protocollen aanpassen. succes

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Baileys
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025
Heb je ook nog een hint voor mij waar en wat ik precies moet instellen bij security.

Client w2k prof (hier ook misschien iets instellen)
server NT4

PS als ik probeer in te loggen met een verkeerd password komt tie netjes terug om het goeie password in te vullen. Dus de verificatie verloopt goed.

Help

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 09:59

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

Probeer eerst de naam van de producent eens goed te schrijven. Het is nog steeds MS hoor.
Als je nou fanatiek alternatief OS gebruiker was, ala, maar schijnbaar vind je hun producten wel goed. Om dan M$ te gaan typen is een beetje hypocriet, vind je niet >:)

Maar over je probleem: Het lijkt erop dat NT SLIP ipv PPP (of PPTP) gebruikt. Dat zou 'k ff nakijken.

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op vrijdag 08 februari 2002 12:09 schreef cherberos het volgende:
Probeer eerst de naam van de producent eens goed te schrijven. Het is nog steeds MS hoor.
Als je nou fanatiek alternatief OS gebruiker was, ala, maar schijnbaar vind je hun producten wel goed
edit:
:?
. Om dan M$ te gaan typen is een beetje hypocriet, vind je niet >:)
[zeikmode]M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$M$[/zeikmode]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.