Toon posts:

Scart van de TV=kaduuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik zit met een zwaar probleem. Ik wil mijn DVD speler aansluiten via de SCART van de TV. Maar mijn SCART plug is kapot. :( .Is het mogelijk om hem dan via de COAX-aansluiting aan te sturen, met tussen kastjes enzo??? Of een andere oplossing?

Bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Via Coax zal het niet lukken, maar kun je het niet doen door middel van Svideo of composite dat op je TV zit?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, via coax kan wel, maar dan moet je er een modulator tussen hebben zitten.. (bijv. uit een oude spelcomputer die op de TV werd aangesloten).

Maar da's een beetje zonde van de kwaliteit!!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 11:19 schreef Terw_Dan het volgende:
Via Coax zal het niet lukken, maar kun je het niet doen door middel van Svideo of composite dat op je TV zit?
Ik heb alleen een scart aansluiting en een coax aansluiting, meer heb ik er niet op zitten!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-03 07:51

4POX

Everybody is wired

Ouwe videorecorder met scart ingang.. Op iedere rommelmarkt voor een paar tientjes te krijgen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 14:01 schreef 4POX het volgende:
Ouwe videorecorder met scart ingang.. Op iedere rommelmarkt voor een paar tientjes te krijgen
He, das ook nog een oplossing, en die ken ik dan toch gewoon via de coax aansluiten?

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Ik heb mijn video ook aan mijn surroundversterker hangen.
en de tv zit via de coax aan de video en kijk dus alleen maar naar het video kanaal op de tv.
omdat mijn TVtje ook alleen maar coax in heeft en verder niks.
Aan de video heb ik dus een kabel van scart naar tulp zitten en deze op de versterker gestoken.
En het werkt perfect :) alleen een beetje klein beeld met een groots geluid :'(

PGEQRZEM

Pagina: 1