Toon posts:

externe scsi writers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op mijn werk hebben ze een oude externe cdrw toren staan die vervangen moet worden en mij aangewezen als degene die het mag uitzoeken :?
nu heb ik niet zoveel verstand van scsi etc. maar na een beetje puzzelen kwam ik hierop:
8-x Tower Elite 68-polig LVD U160-SCSI behuizing
Adaptec 29160 Ultra160 SCSI Controller
Yamaha CRW2200SZ (5x)
is dit wat?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is dat een 5x fikker :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 11:16 schreef Terw_Dan het volgende:
Is dat een 5x fikker :?
nah :D 20speed maar 5 onder elkaar.

Verwijderd

Dan heb je toch gewone interne scsi-writers die in een aparte kast worden gegooid?

Wil ik ook nog gaan doen:
zip
cdrom
dvd
cdrw-brander

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 12:25 schreef BBL the 2nd het volgende:
Dan heb je toch gewone interne scsi-writers die in een aparte kast worden gegooid?
dat is ook de bedoeling, die toren daar passen 8 scsi-devices in, waarvan dus 5 (interne) cdrws. maar die kast is U160 en ik wil graag weten of die cdrws daarin passen. (ben leek op dat gebied)

Verwijderd

Heel mooi setje!!

Doen!!

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 13:45 schreef repulse het volgende:

[..]

dat is ook de bedoeling, die toren daar passen 8 scsi-devices in, waarvan dus 5 (interne) cdrws. maar die kast is U160 en ik wil graag weten of die cdrws daarin passen. (ben leek op dat gebied)
Waarschijnlijk heeft die Adaptec kaart een 68-pins externe uitgang.
De scsi-kast heeft een 68pins aansluiting naar buiten toe.
Echter van binnen ook (LVD).
Grote kans dus dat je convertors voor 50->68 pins moet hebben (apparaten zijn 50pins, kabel in kast is 68pins).

Als die Adaptec kaart een 50-pins externe uitgang zou hebben, kun je kijken voor een kast met 50pins intern/extern.
Pagina: 1