je hebt zeker een gehacked accountje...
Verwijderd
error 676 is lijn in gesprek, 691 is pass error dus dan doe je toch iets anders fout denk ik.
Verwijderd
Nee #629 is lijn in gesprek, althans die error krijg ik als ik via Getright inbel.
overgens betaal ik vanaf het begin al voor mijn account, dus het kan niets anders zijn!
overgens betaal ik vanaf het begin al voor mijn account, dus het kan niets anders zijn!
Verwijderd
Waarom bel je de helpdesk niet?
Ik begrijp dat je een nieuw abonnement hebt.
Daarover zijn mij nog geen problemen bekend met INBELLEN.
Wat niet is kan komen!!!
Ik begrijp dat je een nieuw abonnement hebt.
Daarover zijn mij nog geen problemen bekend met INBELLEN.
Wat niet is kan komen!!!
629 is vaak een probleem bij SW.
Meestal heb je dan een kans van 1/10 dat je eropkomt, maar inbellen is dan wel een stuk beter.
Maar het is misschien ook handig om SW eens te bellen.
Meestal heb je dan een kans van 1/10 dat je eropkomt, maar inbellen is dan wel een stuk beter.
Maar het is misschien ook handig om SW eens te bellen.
Verwijderd
Mijn gemiddelde is ongeveer 600+ x inloggen. Als ik geluk heb kan ik op een dag 2x inbellen.
Verwijderd
Tip voor alle mensen die moeilijk kunnen inbellen (muv IDSN-ers)
In de eigenschappen van je Superweb-verbinding in de Externe toegang de maximumsnelheid voor 56k modem op 57600 te zetten. Verder komma's achter het inbelnummer minimaal 2 maxinaal 6
ISDN-ers kunnen netnummer in vakje telefoonnumemr zetten en vinkje weghalen bij net nummer en kieseigenschappen gebruiken en indien nodig een 0, voor het netnummer plaatsen...
In de eigenschappen van je Superweb-verbinding in de Externe toegang de maximumsnelheid voor 56k modem op 57600 te zetten. Verder komma's achter het inbelnummer minimaal 2 maxinaal 6
ISDN-ers kunnen netnummer in vakje telefoonnumemr zetten en vinkje weghalen bij net nummer en kieseigenschappen gebruiken en indien nodig een 0, voor het netnummer plaatsen...
Verwijderd
Ik woon in Rotterdam en het inbrllen lukt bij mij altijd wel binnen 5 min.
Dus ik vind gewoon dat superweb rulezzzzzz.
Dus ik vind gewoon dat superweb rulezzzzzz.
Verwijderd
Error 629 is: De verbinding is verbroken door de externe computer (sw dus)
Maar als je pas sw hebt, hebt je toch een 50 uurs abo, en dan bel je toch in op een ander netwerk ?? ik dacht dat dat beter ging..
Maar ik zit er meestal ook wel in 5 min. op, met dubbellijns inbellen...
( alleen nu zit ik er in 1 keer op, omdat superweb plat ligt
)
Maar als je pas sw hebt, hebt je toch een 50 uurs abo, en dan bel je toch in op een ander netwerk ?? ik dacht dat dat beter ging..
Maar ik zit er meestal ook wel in 5 min. op, met dubbellijns inbellen...
( alleen nu zit ik er in 1 keer op, omdat superweb plat ligt
misschien dat als je 50 uur opzijn krijg je wel 629 ofzo? of gaan ze gewoon meteen kosten rekenen?
Verwijderd
Heb net ff met Ruud van de "technische" helpdesk van Superweb gesproken....alles zou over 1 uurtje weer opgelost zijn volgens hem
Denk dat ik over een uurtje maar weer eens met hem moet bellen
Jeroen...ze laten je volgens mij na die 50 uur gewoon lekker duur door internetten...
-» (edited 18-07-2000).]
Jeroen...ze laten je volgens mij na die 50 uur gewoon lekker duur door internetten...
-» (edited 18-07-2000).]
hee, dat zijn mijn gemiddelden ook, alleen dan andersomMijn gemiddelde is ongeveer 600+ x inloggen. Als ik geluk heb kan ik op een dag 2x inbellen.
One's never alone with a rubber duck.
Pagina: 1