Ik heb winamp in me startup staan, alleen start ie wel, maar ik hoor niets. Kan winamp ook geheel automatisch een playlist laten afspelen??
in de shortcut, de playlist er achter zetten..
code:
1
| c:\program files\winamp.exe c:\windows\desktop\LeukeMuziekjes.m3u |
1+1+1 = 1
Verwijderd
Je moet gewoon die playlist in je startup zetten, dan ben je er helemaal zeker van
(wel zorgen dattie juist gekoppeld is, maar dat staat default goed)
Inderdaad gewoon van alles wat je hebt een playlist maken en deze dan in de startup gooien !
Freelance tweaker
Ik zou niet alles doen, eigenlijk alleen de muziek die wilt horenOp vrijdag 08 februari 2002 09:12 schreef D-Devil het volgende:
Inderdaad gewoon van alles wat je hebt een playlist maken en deze dan in de startup gooien !
1+1+1 = 1
resumer plugin gebruiken,
dan gaat winamp gewoon verder waar die gebleven is.
dus als je middenin een playlist zat gaat tie daar gewoon verder.
lijkt me leuker dan dat je elke keer als je je pc opstart weer overnieuw begint. hoor je telkens weer hetzelfde liedje als eerste.
lijkt me leuker dan dat je elke keer als je je pc opstart weer overnieuw begint. hoor je telkens weer hetzelfde liedje als eerste.
Verwijderd
Je hebt ook een shuffle optieOp vrijdag 08 februari 2002 09:17 schreef PuckStar het volgende:
met shuffle kun je dus als je je playlist (pc) opnieuw start wel weer dezelfde liedjes meerdere keren horen.Op vrijdag 08 februari 2002 09:31 schreef Courage het volgende:
[..]
Je hebt ook een shuffle optieMaar wat jij zegt is inderdaad ook een goeie optie (lijkt me want ik kende 'm nog niet)
dat resumer is echt ideaal.
ook als ik dus middenin een liedje zit en ik moet toch effe me pc rebooten, dan gaat tie daarna gewoon weer verder waar tie was.
net zoals in de auto eigenlijk met een cdspeler. die doet dat ook
Verwijderd
De gen_resumer.dll gaan gebruiken. Hoef je ook geen .m3u lijst bij het opstarten te geven, en hij onthoudt ook precies waar je de vorige keer bent gebleven (handig bij livemixen enzo...)
We're sorry, your search did not return any results.Op vrijdag 08 februari 2002 15:03 schreef Terayonnetje het volgende:
http://www.winamp.com/plugins/browse.jhtml;$sessionid$DDKCPJBAYOQ2ZTN245IRC0A
deze is goed?
Niet echt
Verwijderd
kan... kunt ook gewoon enkel de playlist:Op vrijdag 08 februari 2002 09:08 schreef Joto het volgende:
in de shortcut, de playlist er achter zetten..
code:
1 c:\program files\winamp.exe c:\windows\desktop\LeukeMuziekjes.m3u
code:
1
| c:\windows\desktop\LeukeMuziekjes.m3u |
Verwijderd
ooit van de optie shuffle gehoord?Op vrijdag 08 februari 2002 09:17 schreef PuckStar het volgende:
Pagina: 1