Toon posts:

Adframe-Bepaid

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eventjes 2 vraagjes:
-Heeft iemand al ads gezien met de Advision control?
-Werkt bij iemand Adframe al?

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
-nee
-nee

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
- geen idee, nooit geprobeerd...
- NEE! :( :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
nee
nee

Verwijderd

Bij mij draait adframe nu al een aantal cycles zonder vast te lopen alleen veel witte banners en de rest geel, dus het schiet niet op :(

Verwijderd

Ja - In Amerika en de UK, je weet wel, waar ze een maitlje hebben ontvangen dat ze de Advision konden downloaden....

Geen idee - Ik heb hem al een tijdje niet meer geprobeerd

Verwijderd

Nee - nog effe geduld hebben dus.

Ja, heel af en toe doet hij het even, maar niet lang, en daarna doet hij weer dagen niks.

Verwijderd

Voor het eerst sinds weken loopt adframe al 55 minuten zonder crash..

Ok allemaal witte banners maar het is een begin.

Zouden de goden me dan eindelijk goed gezind zijn?

Verwijderd

2 uur en 20 minuten, het moet niet gekker worden :)

Verwijderd

ligt het dan aan mij dat adframe alleen maar bezig is met zogenaamd downloaden, de nieuwe versie heeft ie al volgens mij
en hij valt wel niet meer weg, maar banners forget it.
zullen de advertenties wel opzijn

Verwijderd

Bij mij doet bepaid het wel :)
Je moet je land gewoon op usa of uk zetten en dan doet hij het. En dan tegen de tijd dat je een check krijgt weer op nederland zetten. Ik krijg nu af en toe een ad en ik heb $ 1,20 verdiend.

Verwijderd

Net even een paar piekjes verdient met adframe krijg ik ineens een melding dat de advertenties op zijn.

Verwijderd

Oh Yeah, was het je al opgevallen dat als je op account aanpassen drukt er een aantal velden zijn die je niet kunt veranderen.

Een daarvan is bijvoorbeeld het land. Dus hoe wilde je dat oplossen ???

Verwijderd

Ik kan dat wel veranderen hoor, gewoon bij update my profile. Ik kan ook mijn leeftijd enz. veranderen dus het moet bij jullie ook kunnen.

Verwijderd

Iemand al eens geprobeert om banners weg te gooien die als cache bewaard worden in de directory van adframe? Je zou misschien de witte banners kunnen verwijderen en kijken wat er gebeurt.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Op een gegeven moment zei Adframe ook bij mij dat de reclames op waren. Oplossing: Neem een oudere versie. Die begint gewoon steeds weer van voren af aan :)

Verwijderd

Die van mij zegt niks over adds op en doet het niet meer :(

Gisteravond nog wel :)

Verwijderd

ja mensen, hier ben ik het mee eens, de nieuwe versie geeft geen banners de oude wel, alleen hopen dat hij de nieuwe niet download.

Verwijderd

Volgens mij heb ik de nieuwe en ik heb weer advertenties net als gisteravond. Vanmiddag alleen maar witten geloof ik. (of donald duck moet geel geweest zijn) Nu heb ik er een stuk meer dus vast wel een gele. Ze moeten alleen niet teveel witten doen want dan is het een vrij onrendabel dingetje.

Verwijderd

Topicstarter
Hier doet Adframe nog altijd helemaal niets.
Bezig met downloaden enz....
Wie heeft dit nog meer?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Jaaa, adframe doet het weer een beetje. Niet meer zoveel witte en meer gele banners. In elk geval geen crashes meer. Nu de oranje en de rode banners nog :)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Bedankt voor je reactie.Sorry, sorry, sorry, we moeten inderdaad bekennen
dat we nog een probleem over het hoofd hadden gezien. Inmiddels draait de
banner weer als vanouds. Dus surfze!

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt nu wel bij mij ,heb hem wat langer laten downloaden,en na een minuut kreeg ik de ads!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

The Legend

*Plop*

AdFrame doet het weer bij mij! Met reclame's zelf! Van Pearle en van Radio 538.....allemaal geel maja...Nu nog mijn slado updaten....
mzzl!

edit:
Krijgen jullie nu ook WITTE banners van Babbler enzo die voor de 'crash' nog GEEL waren?? Wel een beetje een naai actie :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
- Nee :r
- Nee :r

• elessar
Gisteravond crashte-ie en nou loopt-ie alleen maar te downloaden. Schiet nog niet erg op!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:34

rammes

koekebakker 1e klas

misschien een oude vraag maar ik heb mijn oude adframe client overschreven met de nieuwe (omdat er gezegt werd dat de nieuwe helemaal geen reclames weer geeft) maar nu krijg ik hem niet meer opgestart! ook niet als ik die netdetect.exe rename.. wat is de oplossing?

Rammes

Ik zou het doen!

Verwijderd

ik heb gisteren de gewone van die knop als je ingelogd bent gedownload en die over de upgrade gezet, en hij deed het maar nu geeft hij weer geen reclame(net als eergisteren, dus dadelijk dat zelfde weer proberen, want ik wil wel minstens reclames zien(liefst geen witte natuurlijk, al zijn er bijna geen andere meer :( maar zal wel komen om bedrijven te lokken ofzo ??, ze lopen in ieder geval niet meer vast bij mij

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg vandaag (19072000)het volgende bericht op antwoord van mijn mailtje betreffende het niet functioneren van Adframe!

Beste Adframegebruiker,

Sorry, sorry, sorry, we moeten inderdaad bekennen dat we nog een probleem
over het hoofd hadden gezien. We zijn erg druk bezig met het oplossen van
het probleem. Zoals het er nu naar uitziet zou het allemaal morgen weer
moeten werken.

Met vriendelijke groeten,

AdFrame

• elessar
Nou daar hopen we dan maar op...

• mister2x
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2024
Waarom begint adframe niet gewoon een eigen forum? Volgens mij is het nu al "morgen", maar hij is nog steeds bezig met alleen maar downloaden!!!!!!!!
Wat bepaid betreft, heb me zelf nu omgezet naar Amerikaan, maar het werkt nog niet!

• mister2x
Yahoo, ik las op het bannerstarenforum dat je hem kan downloaden op http://active.bepaid.com/servlets/Download.AdvisionDownload
ref-link: http://www.bepaid.com/users.rhtml?REFID=11009779

• mister2x
Bij mij doet adframe het weer!!! Betalen ze trouwens ook voor witte views?

Verwijderd

ik heb de eerst witte banners alweer gezien
dus positief is dat hij het weer doet, vet negatief is de kleur.
ik heb nog geen geel gezien, misschien dadelijk 1?? en ooit misschien nog een rode of paarse. waarom bedenken ze die kleuren eigenlijk als ze toch niet gebruikt worden.
maar goed hij doet het in ieder geval ook hier weer.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
WAT EEN OPLICHTERS!!!! Doet i het eindelijk weer eens is alles wit!

Trouwens, iedereen weet dat surfingprizes over adframe heen kan??? ;)

( mag mijn ref 150553 gebruiken natuurlijk)
Pagina: 1