Ik had er eerst directx 8.0a opstaan en nu heb ik er 8.1 opstaan nu kan ik mijn videokaart hoger overclocken (zonder rare beeldjes) maar mijn score wordt lager mijn vraag is hoe kan dit?
ik heb hetzelfde meegemaakt dus zal wel kloppen dat m$ er wat aan gedaan heeft met de dll's
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
wat voor videokaart ?? hoeveel lager is je score ??
wat heefte de software nu met de overclockprestaties van de hardware te maken? in dit geval echt niks hoor...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
bij mi wel ik kan hem 10 mhz hoger zetten voordat ik rare beeldjes krijg het is een geforce 2 mx400 64 mb ram en mijn score word niet veel lager eerst was hij 3001 en nu 2965
Met welke 3dmark? wat voor een proc heb je dan?Op vrijdag 08 februari 2002 14:02 schreef Rottweiler het volgende:
bij mi wel ik kan hem 10 mhz hoger zetten voordat ik rare beeldjes krijg het is een geforce 2 mx400 64 mb ram en mijn score word niet veel lager eerst was hij 3001 en nu 2965
Bij 3dmark moet je meerdere keren testen, en er kan best een verschil van 100 inzitten. Vaak zelfs meer dan 100.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()