Zijn er nog meer mensen die er last van hebben dat als ze de 27.20 det onder xp installeren dat 3dmark2000 plotseling niet meer werkt en dat ie zelfs bij de installatie ervan blijft hangen?
Verwijderd
Nee, maar probeer de nieuwe 27.30 eens.
/edit
En omdat Tweakers lui zijn:
http://www.mediaxplosion.gamigo.de/downloads/treiber/nvidia/detonator-xp/detonator-27.30-winxp.zip
/edit
En omdat Tweakers lui zijn:
http://www.mediaxplosion.gamigo.de/downloads/treiber/nvidia/detonator-xp/detonator-27.30-winxp.zip
Ik zou even wachten als ik jou was, want versies 27.20 en 27.30 zijn modified.
Zo zitten er bij de 27.30 voor 2K/XP gewoon Win9X drivers... Verder is bij allebei de nv4_disp.inf gewijzigd, door een user dus.
Kan goed gaan, maar waarom zou je moeilijk doen: nVidia komt over een poosje (waarschijnlijk) gewoon met een nieuwe driver.
Zo zitten er bij de 27.30 voor 2K/XP gewoon Win9X drivers... Verder is bij allebei de nv4_disp.inf gewijzigd, door een user dus.
Kan goed gaan, maar waarom zou je moeilijk doen: nVidia komt over een poosje (waarschijnlijk) gewoon met een nieuwe driver.
oh vandaar, dan wacht ik nog ff : 27.30 heeft trouwes t zelfde probleem
met 27.30 is mijn 3dmark2001 score met 370 punten omhooggegaanOp vrijdag 08 februari 2002 10:03 schreef maddog_rvo het volgende:
oh vandaar, dan wacht ik nog ff : 27.30 heeft trouwes t zelfde probleem
superB
weet iemand wat de laatste niet geleakte drivers zijn, die dus zeker werken op mijn systeem
Verwijderd
nvidia.comOp vrijdag 08 februari 2002 10:19 schreef maddog_rvo het volgende:
weet iemand wat de laatste niet geleakte drivers zijn, die dus zeker werken op mijn systeem
* Inferno gebruikt 27.20...
Hoewel de FPS er niet echt op vooruit gaan, zijn er een paar leuke features toegevoegd (ten opzichte van 21.83). Verder is de stabiliteit en zo gewoon in orde...
Hoewel de FPS er niet echt op vooruit gaan, zijn er een paar leuke features toegevoegd (ten opzichte van 21.83). Verder is de stabiliteit en zo gewoon in orde...
Verwijderd
met 23.11 vergeleken met 21.85 gingen mijn 3dmark2001 score ook met zo'n 300~400 punten omhoog. Ik weet niet of die 27.20 drivers wel zo veel verschil maken. Stabiliteit gaat toch voor, dus...
mooi, dan ga ik de 23.11 wel proberen. Ik hoop dat t lukt, dan kan ik eindelijk weer eens stabiel computeren (en overklokken
)
* Gisae is van 27.20 naar 21.85 gegaan en heeft 10% meer snelheid gekregen.
Nu nog ff mijn 12cm fan goed in mijn pc zetten, en hoppa, nog meer puntjes
Nu nog ff mijn 12cm fan goed in mijn pc zetten, en hoppa, nog meer puntjes
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1