Toon posts:

Muis en keyboard weigeren in Unreal online

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt: mijn muis en mijn keyboard werken soms niet in Unreal Tournament als ik online speel. Slechts de muisknoppen werken, dus ik kan wel schieten, maar lopen/richten met resp. keyboard/muis werkt niet. Als ik vervolgens een offline game speel werkt alles wel, zonder te booten of het spel opnieuw op te starten. Howcome? Het hele spel werkt gewoon online, inclusief geluid en beweging van andere spelers, mijn internetverbinding werkt ook nog, ik kan alleen zelf niet bewegen. Overigens werken de overige toetsen (CTRL+ALt+DEL, Esc, etc) van het toetsenbord wel gewoon en de muis werkt ook in de interface van Unreal.

Systeem: XP 1600+, Geforce 2 64mb 400MX, 512 MB intern.
Verbinding: ADSL 512/128
Muis: Microschoft Wheel Mouse Optical USB via PS2
Hardware drivers zijn allemaal up-to-date.

ps. ik heb al gezocht op Unreal(tournament).com/Google/GoT, maar ben niet dit specifieke probleem tegengekomen.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
heb ik ook, keyboard in en uit pluggen klaar

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 08:25 schreef VeldKoe het volgende:
heb ik ook, keyboard in en uit pluggen klaar
Ik heb dit geprobeerd, maar het werkt niet.

• VeldKoe
  • Niet online
hm
dan zou ik het al niet meer weten
kan van alles zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga er maar vanuit dat het een bug is, want mijn drivers zijn allemaal in orde en in de instellingen van het spel kan ik nergens iets vinden dat hiermee te maken heeft.
Ik verlies ook wel eens mijn ADSL verbinding terwijl ik UT speel, dat gebeurt anders ook nooit. Maar goed, genoeg hierover. Ik ga het ff reïnstallen, misschien helpt dat.
thanx

Verwijderd

Dag Rubenski. :P
Hmm, ik wist al van je probleem maar nu ik het even op tweakers.net lees hier begrijp ik het ineens.
Ik heb dit dus ook met Windows 2000, en dat krijg ik er niet meer uit, (nog geen re-install gedaan btw) , want onder Xp loopt het spel wel prima, zonder problemen.
Onder Windows 2000 wordt ik dan ook wel eens van het net gegooid midden in unreal, en onder xp gebeurt dan heel soms.
Maar jij hebt Xp, dus...? hmm, vaag.. :?
Ik zou wel willen weten wat er mis is, als je binnenkort erachter komt.
Oja, btw, ik heb dus op mijn oude amd 450mhz een adsl en mijn nieuwe pc heeft een verbinding met mijn nieuwe p4 1,5ghz en krijgt zijn internet dus binnen via deze pc.
Wordt ik er bij unreal uitgegooid dan gebeurt het eigenlijk nooit dat de adsl verbinding ook echt disconnect.
Informeer me ff, succes en sterkte. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik kan alleen maar gokken. Het lijkt erop dat Unreal een of andere fout maakt, een bug dus. Mijn ADSL valt werkelijk NOOIT uit behalve bij Unreal en mijn muis/keyboard werken ook altijd perfect behalve bij Unreal. Kben bang dat je voor dit soort problemen diep in de programmatuur van het spel moet duiken en helaas is niemad daar echt mee bekend. Jammer de bammer dus. Ik heb al op diverse plaatesen (lees Unreal.com/google/etc) gezocht, maar kan niets vinden dat hier echt op lijkt.
ps. Mijn internetverbinding is ECHT naar de kl#t@ als Unreal er mee stopt. In de dos prompt ipconfig /all typen levert alleen een hoop rotzooi over mijn niet te vinden/verversen IP adres op.

Verwijderd

Doe je toch ff andere muis en andere toetsenbord ?
:9

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

een goede en nodige kick :|

This is the Way.

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Doe je toch ff datum checken ?