Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
ff kijken, owja er zit 75% demi water in, en 25% koelvloeistof van de gamma of texaco. die 25% is dus blauw waardoor het geheel een mooie kleur blauw krijgt. leuke bijkomstigheid als je doorzichtige slangen hebt.
moet je niet gewoon rondkijken naar een paar lettertypes? vaak kun je daar wel aardige inspiratie opdoen.Op vrijdag 08 februari 2002 01:37 schreef Karreman het volgende:
[...]Ok, veel gelul, mijn vraag is, weet iemand een vet logo in de style van "sub zero" die ik op mn zijkant kan maken?[..]
Verwijderd
Tekst kun je natuurlijk ook gewoon printen vanuit tekstverwerker en dan overnemen op je kees...
Geen idee wat je voor kleuring kan gebruiken ... Waterwetter maakt 't een beetje roze/rood geloof ik (en jez*s wat stinkt die zooi zeg (moest gister mijn pomp checken; mijn handen stinken nog steeds naar die zooiVraagje 2, ik ga dus ook window maken, en wil mn water in de cooling blauw kleuren.. kan je daar gewoon waterkleurmiddel voorgebruiken, of bestaat er iets speciaals voor?
Laatste vraag, waar kan ik mn raditeuren (of toren) het beste plaatsen (2 x +/-14cm op 12cm fans), onderin of juist bovenin, ivm met warmtestijging? moet ik ze dan laten zuigen of blazen naar/in mijn kast?
Waar je je radiator het beste kunt hangen weet ik niet of het veel uitmaakt of dat boven of onder is ... maar ik zou 'm wel naar buiten laten blazen; er komt behoorlijk warme lucht vanaf en dat wil je niet in je kast hebben neem ik aan
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Mega vet logo, dat wordt em!!
volgende maand komen denk de foto's
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Ik zou je radiotoren gewoon op het dak zetten als ik jou was.[b]Op vrijdag 08 februari 2002 01:37 schreef
Laatste vraag, waar kan ik mn raditeuren (of toren) het beste plaatsen (2 x +/-14cm op 12cm fans), onderin of juist bovenin, ivm met warmtestijging? moet ik ze dan laten zuigen of blazen naar/in mijn kast?
Maar je radiator hebben de meeste mensen gewoon in hun kast volgens mij (maar dan moet je iets verzinnen met airflow), maar je kan hem ook in de vriezer leggen of buiten.
Mn kast bleek nog niet binnen te zijn
Dus ga ik alvast het logo op metaal maken, resultaat binnen kort.