Idee voor logo op mn nieuwe case

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Net een mailtje gekregen (NU NOG?!?!) van de locale computerboer, mn case kan ik morgen ophalen.

Dus kan ik gaan beginnen met mn eerste casemod (damn.. moet bijna huilen..). Nu heb ik watercooling, en dacht al aan een naam voor mn comp (tis toch je huisdiertje}:O) te weten: Sub Zero (Draait ie wel niet, maar toch). Tis een zwarte kast en wil em dus met (donker)blauw gaan afwerken (leds van de inkoop actie) en gespoten fans (6 totaal nu).

Ok, veel gelul, mijn vraag is, weet iemand een vet logo in de style van "sub zero" die ik op mn zijkant kan maken?

Vraagje 2, ik ga dus ook window maken, en wil mn water in de cooling blauw kleuren.. kan je daar gewoon waterkleurmiddel voorgebruiken, of bestaat er iets speciaals voor?

Laatste vraag, waar kan ik mn raditeuren (of toren) het beste plaatsen (2 x +/-14cm op 12cm fans), onderin of juist bovenin, ivm met warmtestijging? moet ik ze dan laten zuigen of blazen naar/in mijn kast?

Sorry van alle vragen, maar na het overlijden van mijn 1.4ghz amd heeft mn nieuwe mobo+proc+ram beetje veel gekost (1900XP+/watercooling/case/A-open voeding/GF3 ti5). Dus wil ik hier alles van te voren uit meten, dat ik nie halverwege nieuwe dingen ken gaan kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

het kan me weinig schelen wat de kleur van m'n water is. maar toevallig is het blauw. en nog mooi blauw ook.

ff kijken, owja er zit 75% demi water in, en 25% koelvloeistof van de gamma of texaco. die 25% is dus blauw waardoor het geheel een mooie kleur blauw krijgt. leuke bijkomstigheid als je doorzichtige slangen hebt.

• Grablinco
  • Laatst online: 20-08-2023
Op vrijdag 08 februari 2002 01:37 schreef Karreman het volgende:
[...]Ok, veel gelul, mijn vraag is, weet iemand een vet logo in de style van "sub zero" die ik op mn zijkant kan maken?[..]
moet je niet gewoon rondkijken naar een paar lettertypes? vaak kun je daar wel aardige inspiratie opdoen. :)

Verwijderd

Dye-Lite in je water en dan een uv-lamp erop :9~

Tekst kun je natuurlijk ook gewoon printen vanuit tekstverwerker en dan overnemen op je kees...

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Vraagje 2, ik ga dus ook window maken, en wil mn water in de cooling blauw kleuren.. kan je daar gewoon waterkleurmiddel voorgebruiken, of bestaat er iets speciaals voor?

Laatste vraag, waar kan ik mn raditeuren (of toren) het beste plaatsen (2 x +/-14cm op 12cm fans), onderin of juist bovenin, ivm met warmtestijging? moet ik ze dan laten zuigen of blazen naar/in mijn kast?
Geen idee wat je voor kleuring kan gebruiken ... Waterwetter maakt 't een beetje roze/rood geloof ik (en jez*s wat stinkt die zooi zeg (moest gister mijn pomp checken; mijn handen stinken nog steeds naar die zooi :))

Waar je je radiator het beste kunt hangen weet ik niet of het veel uitmaakt of dat boven of onder is ... maar ik zou 'm wel naar buiten laten blazen; er komt behoorlijk warme lucht vanaf en dat wil je niet in je kast hebben neem ik aan

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Mortal Combat logo??
Dat is nogal Sub Zero *D

Verwijderd

ik vind persoonlijk deze wel heel vet

Afbeeldingslocatie: http://subzero64.hypermart.net/images/logo.jpg

Verwijderd

Dus dan pak je die draak uit da logo en de text Sub zero eronder, tadaa! klaar is je window *D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
:9~

Mega vet logo, dat wordt em!!

volgende maand komen denk de foto's

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Da's wel een precies werkje, maar ik vind hem erg gaaf. :9~
Why didn't I come up with that?

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:45

Marc H

- - Is wakker - -

Mortal Combat logo is al vaker gedaan. SAAI ;)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

[b]Op vrijdag 08 februari 2002 01:37 schreef
Ik zou je radiotoren gewoon op het dak zetten als ik jou was. :)

Maar je radiator hebben de meeste mensen gewoon in hun kast volgens mij (maar dan moet je iets verzinnen met airflow), maar je kan hem ook in de vriezer leggen of buiten.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
damn.. orginaliteit daalt wat, maar heb wat leukere ideeen ervoor.. ik wil et doen zoals in die case mod topic, uitzagen uit metaal en erop plakken, dat nog wat met lichteffecten erachter (oog rood, rest donkerblauw)

Mn kast bleek nog niet binnen te zijn :( :(
Dus ga ik alvast het logo op metaal maken, resultaat binnen kort.

Pagina: 1