Toon posts:

Werkt een 5x DVD speler nog een beetje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft van zijn baas een 5x DVD speler gehad (sorry, maar ik weet zo gauw even geen merk en type) en ik vroeg me af of dit in de praktijk nog mee kan of dat het niet te langzaam is? Ik had zelf begrepen dat snelheid bij DVD's niet zo heel veel uitmaakt voor het functioneren, klopt dit?

Alvast bedankt!

Oja, zijn hij heeft een Athlon 1200 met 512mb met Hercules Kyro II (en een TNT1 met tv-out) als basis.

Verwijderd

5X ???
nog nooit gezien

en idd, als je em alleen maar gebruikt voor films is 1x in principe genoeg

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze vraag staat ongeveer gelijk aan de vraag of een dual speed cd-romspeler wel audio cd's kan afspelen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 01:01 schreef JvS het volgende:
Deze vraag staat ongeveer gelijk aan de vraag of een dual speed cd-romspeler wel audio cd's kan afspelen.
idd

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 01:01 schreef JvS het volgende:Deze vraag staat ongeveer gelijk aan de vraag of een dual speed cd-romspeler wel audio cd's kan afspelen.
Ik heb weinig verstand van pc DVD spelers. Dus het zal best een domme vraag zijn, maar ik weet het antwoord echt niet. Kan ik hier uit opmaken dat dit gewoon redelijk moet werken?

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Als je in een thuis dvd-ding een 1-speed hebt, waarom zou 5-speed dan niet snel genoeg zijn.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep. (ergens vind ik dat erg logisch, wat was anders 3 jaar geleden het nut van een DVD rom speler, zie jij al software op dvd uitkomen?).

Ik vind je vraag niet echt zozeer dom, maar wel onlogisch.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04
1x = genoeg voor video afspelen
2x en > = voor snellere data transfer met pc :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nooit over na gedacht hoeveel speed er in een stand alone DVD speler zit, maar dat zal idd dan wel 1x zijn. Verder kon het zo zijn dat je inmiddels hogere snelheden nodig heb voor de huidige DVD's, net zoals je bij programma's ook minimum systeem eisen heb (die steeds hoger komen te liggen).

Maar jullie hebben mijn vraag inmiddels wel beantwoord. In iedergeval bedankt voor de reacties :) !

PS voor data heeft hij al een andere cd-rom in z'n pc.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verder kon het zo zijn dat je inmiddels hogere snelheden nodig heb voor de huidige DVD's
Nee man :P. Dan zou je op je stand-alone DVD speler ook geen DVD's kunne spelen, die hogere specs nodig hebben.

De enige dingen die dat doen zijn PC-games, en daar doe ik niet aan :).

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04
wat ik aan dit soort threads zo gek vind altijd,
is dat er dus moeilijk wordt gedaan dat iemand het niet begrijpt.
Als je nu gelijk in 1e reactie het antwoord geeft, in plaats van dom te gaan doen...(want je typt toch wat, dus waarom niet gelijk het antwoord) dan is iemand gelijk geholpen en weer blij :)

ik denk altijd zo: ook IK ben bij 0 begonnen!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx G-spotter. Daar ben ik het wel mee eens. We kunnen niet allemaal overal alles over weten. Dan zou dit forum weinig nut meer hebben. Maar ik heb in ieder geval weer iets geleerd over DVD-rom spelers ;) .

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:48

Tweaker.nu

we all float down here

ik heb een samsung 5-speed DVD speler, en die kan nog prima mee komen hoor, leest cd'tjes op circa 24 speed.

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Pagina: 1