Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
wat je zelf wilt.
we hebben er net een succesvolle maximaflush op zitten.
dus het kan wel
we hebben er net een succesvolle maximaflush op zitten.
dus het kan wel
een maandje kan in ieder geval, dat bleek wel uit onze MF 
in hoeverre het goed gaat als je langer doorgaat weet ik nie..
in hoeverre het goed gaat als je langer doorgaat weet ik nie..
over welke poort kan ik bij sequence terecht voor fluchen/fetchen?
Poort 5517Op woensdag 13 februari 2002 10:50 schreef Spooksel het volgende:
over welke poort kan ik bij sequence terecht voor fluchen/fetchen?
tnx...
ik d8 dat het unlimited was maar dat weet ik niet helemaal zeker
WTF... ik krijg in SetiGate de hele tijd de error:
No valid reply, keeping result!
wanneer ik naar sequence.keyserver.org:5517 mijn results wil sturen!
was dis????
was dis????
Verwijderd
Tja, ik kan je helaas niet helpen, anders had ik het al lang gedaan... En zo zijn er veel denk ik, want anders zou 't niet zo stil zijnOp woensdag 13 februari 2002 22:07 schreef Spooksel het volgende:
zeg nou eens wat
gewoon naar berkeley doet het wel?Op woensdag 13 februari 2002 20:08 schreef Spooksel het volgende:
WTF... ik krijg in SetiGate de hele tijd de error:
was dis????
wil op dit moment trouwens wel eens een probje zijn om te verbinden met m'n proxy als je er nog nie eerder bent geweest, dit komt doordat de proxy je id wil ophalen en als dat niet lukt doordat berkeley zo traag is wil de proxy wel eens wat weigeren
probeer anders effe totdat de probs bij berkeley zijn opgelost direct te flushen, of blijf het nog effe proberen, morgenochtend als amerika slaap heb je misschien meer kans
Je kan de units niet oneindig bewaren. Als Seti de units die ze verzonden hebben na een maand niet terug krijgt, worden ze opnieuw verstuurd, en krijg je dus een foutmelding als je ze probeert te versturen.
1 van mijn machines heeft nu wel geflushed bij keyserver...
bij de info staat echter gelijk alles weer op 0!
bij de info staat echter gelijk alles weer op 0!
en bij berkeley kloppen je stats wel?
onder welke naam flush je?
Spooky2
mail: spooky2@kornfreak.com
mail: spooky2@kornfreak.com
Dat is dus niet helemaal waar.Op woensdag 13 februari 2002 22:29 schreef JvH het volgende:
Je kan de units niet oneindig bewaren. Als Seti de units die ze verzonden hebben na een maand niet terug krijgt, worden ze opnieuw verstuurd, en krijg je dus een foutmelding als je ze probeert te versturen.
Iedere unit wordt meerdere keren doorgerekend. Iedere unit wordt ook meerdere keren uitgedeeld. Als een unit x aantal keer is doorgerekend (ik dacht x ~ 4) en de resultaten geverifieerd zijn bij Berkeley (vergelijking van de verschillende resultaten). Wordt deze uit de database verwijderd. Dan kan je problemen krijgen met inleveren.
Een maand sparen gaat prima. Langer dan een maand heb ik niet geprobeerd, maa ik heb een keer een kapotte computer gehad die enige maanden stil stond. Toen ik daarvan de unit op wilde sturen kreeg ik een: duplicate work-unit error.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Pagina: 1