Toon posts:

Girl Thing Virus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeg ik krijg net een mailtje binnen met een waarschuwing over het GIRL THING virus.
Heeft iemand er wat over gehoord of ist weer een hoax? Het zou nog erger zijn dan I LOVE YOU.

Ibanezje

Verwijderd

In princiepe kun je de meeste waarschuwingen gewoon negeren.

Zorg dat je zorgvuldig met e-mail omgaat.
1) disable je windows scripting host (die er dus voor zorgde dat het I LOVE YOU dus mogelijk maakte)
2) open nooit attachments die van een type zijn die kunnen runnen (.EXE, .COM, .BAT, etc)
3) denk nooit dat een attachment veilig is omdat je het van een goeie vriend/vriendin krijgt, want zij kunnen net zo goed weer door iemand anders 'besmet' worden

De meeste waarschuwing zijn onzin, dus stop dat stomme geforward van die dingen. Ik krijg veel te vaak dat soort onzin via ICQ, email en dergelijke.

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
Jah, dat ICQ je account delete als je niet dat bericht naar iedereen forwards :D

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:51
hehehe

Verwijderd

Ik hoorde gisteren iets op de radio over eem meiden groep die Girl Thing heet, dus dat fake virus berichtje zal wel van een doorgedraaide fan zijn ofzo.

Verwijderd

hehe op de hotmail accounts heeft er een tijd geleden ook een leuk bericht de ronde gedaan, er stond in dat je mailbox te groot was en dat je hem moest forwarden naar minsten 10 personen. Pas mailde een vriendin van mij hem met de vraag of hij echt was :)
Echtwaar hoeveel mensen erin getrapt waren hou je niet voor mogelijk, maar zeker de 2de en verdere ringen zijn helemaal stom, want dan staat die text met die vage >'tje ervoor, en dan nog stug erin geloven.......
Pagina: 1