is het normaal dat mijn proc na gewoon een beetje surfen 72° wordt?
ik gebruik Motherboard monitor 5
sys : zie sig
ik gebruik Motherboard monitor 5
sys : zie sig
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
maar redelijk warm, is dat "hmmm best wel warm" of "whaaaa ik heb m'n poten verbrand"Op vrijdag 08 februari 2002 00:43 schreef carnman het volgende:
net ff gevoeld, heatsink word toch redelijk warm
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
kheb me poten niet verbrandt, maar hij is toch wel een beetje heetOp vrijdag 08 februari 2002 00:44 schreef Flat© het volgende:
[..]
maar redelijk warm, is dat "hmmm best wel warm" of "whaaaa ik heb m'n poten verbrand"
ja, dat ik nie weet wat ertussen zit, computer nog in de winkel laten 'assambleren', dus niet zelf gedaanOp vrijdag 08 februari 2002 00:45 schreef DutchMan het volgende:
Het kan zijn dat de sensor mischien defect is. Heb je coolpasta op je cpu zitten? Wat je kan proberen is een beetje tandpasta tussen de cooler en de cpu en dan kijken hoe warm hij wordt.
--Roy Goodman
Verwijderd
Op 100% wordt die na een halfuurtje niet meer warmer en anders na een paar uurtjes. Maar wat van koeler heb je er op zitten en hoe warm wordt die als die niet OCt is?Op vrijdag 08 februari 2002 00:47 schreef carnman het volgende:
oja, ik denk aan iets, kan het er iets mee te maken hebben dat hij ondertussen al 26 uur aan ligt?
--Roy Goodman
dat weet ik dus ook wel, degene die dat doet met een AMD, is een idi**t, want die gaan binnen de 2 sec eraan.Op vrijdag 08 februari 2002 00:53 schreef Flat© het volgende:
ik zou 'm er niet afhalen als 'ie aan staat hoor, zeker niet!
--Roy Goodman
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
En een hoop condens in je kastOp vrijdag 08 februari 2002 00:57 schreef carnman het volgende:
[..]
nee, 't zou beter graden Kelvin zijn, dat zou betekenen :
-273 + 72 = -201°C
zou wel een hippe overclock opleveren
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8