Toon posts:

Quake connection status weg halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een demo aan het omzetten naar avi, maar wil het scherm goed leeg hebben. Ik heb alles weggekregen met CG_drawIETS 0.
Alleen er staat niks tussen waarmee ik de conection status can weghalen.

Iemand zo een idee?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Uh... huppeldepup seta LagOMeter 0 :?

Verwijderd

Topicstarter
Yep thanx dat was hem. Mijn quakeavi is bijna af :) nu nog een locatie vinden om 300MB te uppen :z

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Jezus, kun je dat niet comprimeren? Of is het soms een film van een uur ofzo? :?

Naja, hoop dat je een hoge upload hebt :D

Verwijderd

Topicstarter
Ja is een filmpje van 30minuten, de hoogte punten uit mijn 2jarige quake carriere :+.

1024*768*25fps/32bit + 192KB stereo sound in Divx4.12

Het is nog niet af, ik moet nog wat premiere effectjes ofzo erin gooien, ik heb nog nooit met video-edit software gewerkt, dus ik zoek nog iets simpels voor een paar simpele leuke effectjes, maar dat moet ik maar in het design forum maar vragen :)

Verder word ie nog 800*600 en 128Kb geluid :) om het een beetje normaal te houden.

Ik heb trouwens al wel een prive ftp gevonden om hem naar te uppen, ongelimiteerd download en 60Kb/s per computer, 20man tegelijk. :)

Verwijderd

640x480 is meer dan zat voor fullscreen Quake actie hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Dan wordt het 640*480 :P

Verwijderd

Wat moet er dan in die film staan?
Want twee jaar quake spelen en dan al een film maken om de laten zien hoe 1337 je bent,daar ben IK wel benieuwd naar!!.
enfin succes en post ff een linkje.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 16:52
mjah is kewl :), ik wil ook zoiets gaan maken maar dan in UT. Een paar schijnbaar onmogelijke moves erin enz, bijv in curse vanaf pulsecannon omhoogjumpen naar SB ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 10:56 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Wat moet er dan in die film staan?
Want twee jaar quake spelen en dan al een film maken om de laten zien hoe 1337 je bent,daar ben IK wel benieuwd naar!!.
enfin succes en post ff een linkje.
Mwah ik denk dat je na 2 jr quake ongeveer 10uur per week spelen, je toch wel redelijk wat dingen kunt. Maar buiten dat doe ik het gewoon voor de fun :)

Verwijderd

anders moet je zeker ff een link plaatsen van de plaats waar je dat filpie neer gaat gooiuh kwil et wel zien, heb er namelijk al een zooitje en vink wel cool !! kan et zelf niet zo heel best maar !! toch.
Adophe video studio ofzo schijnt een goed programma te zijn ben allen de naam kwijt. kan ook adophe premiere zijn ofzo

Verwijderd

Knal ff een preview online ofzo, ik wil die wel zien ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou jullie moeten niet te veel verwachten hoor :)

Ik heb het deze week erg druk, dus het zal volgende week worden eer het filmpje af is..

Maar daarna schop ik dit topic omhoog met een link erbij :)
Pagina: 1