[CS] Waarom gebruikt niemand de semi-auto snipers?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
Ik speel nu al bijna 2 jaar CS, en als er 1 ding me opvalt is het wel dat 90% met colt, AK, commando of MP5 rondhuppelt.

Nou vraag ik me alleen 1 ding af: waarom in hemelsnaam?

Okay, als je niet zo'n maniak bent als ik snap ik dat je de TMP, Mac10 en Beretta's liever achterwege laat. Vereist toch wel iets meer moeite om daarmee te fraggen.
Maar ik ben verder ook zowat de enige (tenminste op alle servers die ik ooit heb bespeeld) die de H&K G3/SG-1 en de Sig SG-550 gebruikt.
Beide zijn een stuk krachtiger dan de colt of ak, beide hebben dubbel zoom, en beide zijn lang genoeg precies om genoeg kogels af te vuren voor een kill. (maximaal 3 schoten en je bent dood)
Er zijn hier zeker weten nog meer ervaren CSers, waarom heb JIJ nou zo'n hekel aan die wapens? Waarom pak je toch liever die Scout of AWP? (in geval van de H&K: okay, die is duurder, maar de Sig 550 is goedkoper dan de AWP)

Ik zoek hier overigens naar serieuze redenen, want ik vraag het me echt af. Gelieve reacties als "ja duh, die dingen suxorzen gewoon" achterwege te laten :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:56
Ik speel het al een tijdje niet meer, maar ik gebruikte deze niet, omdat als ik de awp had genomen, dan had ik maar 1x hoeven raken, en hij was dood. Close combat zijn de semi-auto-snipers net zo kansloos als de awp, dus voor close-combat kun je beter een m4a1 ofzo nemen.

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:22

Aapzak

Your genuine OS hopper

En ze zijn duur

PSN ID: Aapzak

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

:)
Je bent echt verslaafd aan dat super-kanon :)
Daarnet heb je mij ook al verschillende keren afgemaakt met dat ding.

Ik vind het in principe niet zo'n slecht wapen, maar met de AWP heb je gewoon maar 1 schot nodig en zoals Dr_Frickin_Evil al zei van dichtbij is die net zo kansloos. Geef mij maar AWP en DE of usp

Gamer card

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Kijk, de prijs is een beetje te hoog voor wat het te bieden heeft. Als je gewoon die knop inhoudt, dan raak je er geen kip mee (lucky hs uitgezonderd >:)) Met een scout ben je ook in 2 schoten dood, en daarvan is de accuracy toch wat hoger dan die van alle auto-snipers. Vroeger was ie best wel leuk, toen je unzoomed nog een crosshair had, nu heb je er niet zoveel aan in close combat.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
gewoon knopppie inhouden betekent dat er een stuk of 5 kogels komen waar jij ze wil hebben. Dr heeft iemand geloof ik nog ergens een screeny van mij op dust2. 4 man achter elkaar door em gewoon vol open te zetten en te blijven richten. Lucky hs heb je niet nodig.

close range zijn ze ook best wel accuraat. Het zal echt lang niet de eerste keer zijn dat ik ongezoomed ff iemand afmaak, met AWP lukt dat idd voor geen meter.
AWP vs Kut/Klote Kanon wint de AWP als ie het eerste schot meteen raak heeft, anders wint de semi-auto met gemak (en daarmee kan je ook op het hoofdje mikken en zijn de kansen 50/50 voor het eerste schot)

duur, ja idd, maar dus goedkoper als de AWP.
de Scout is wel veel goedkoper, maar ook bolt action, en dus langzamer.

Verwijderd

1 duur
2 terugslag is enorm
3 dmg valt ook tegen

Dus ik nam (gestopt met cs door cheaters) meestal een Scout, lekker snel en redelijk dodelijk en als ik geld had een AWP

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik gebruik nooit snipers. Snipen is mijn stijl niet. Ik ben wel een fan van de TMP, de M3 Super 90 en vooral de Sig P228 en de USP.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Het nadeel van die automatische wapens is dat je langzamer loopt (net als met de AWP). Bovendien is de Scout (wat ik ook wel een sportief wapen ten opzichte van de AWP vind) goedkoper, dus is de keuze voor mij eenvoudig.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
goku: die terugslag is gezichtsbedrog. TIs irritant als je em voor het eerst gebruikt, want je FOV gaat alle kanten uit, maar je kogels komen toch echt gewoon lekker dicht op elkaar. (op een muur niet, maar op een ventje wel. Is een vage bug in CS, heb ik ook met mn Deagle. op de muur is ie onprecies, op een enemy knalt ie toch best aardig)

Verwijderd

De semi auto van CT klinkt als een fr34king canon,
zie toch vaak dat ik iemand een keer raak met een scout
en dat die dan nog niet door heeft dat ie onder
sniper-vuur ligt, omdat t zo'n schattig geluidje maakt :9
Die semi van T is gewoon t duur naar mijn mening.
De reload tijden van die semi's van een magazijn zijn ook een stuk hoger dan die van een scout.

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 01:10 schreef GTOfire het volgende:
Dr heeft iemand geloof ik nog ergens een screeny van mij op dust2.
That would be me :)

Afbeeldingslocatie: http://www.clanhost.nl/imageuploader/images/woooooow.jpg

ennuh, geef mij maar een AWM en een desert eagle als ik lekker veel geld heb :)

Verwijderd

Voor iedereen die weer zonder cheaters (100% zekerheid heb je echter nooit) wil CS-en, kan terecht op de server van USRForce . Je hebt wel cheating-death progje nodig. Zoek via www.gametiger.net de [YG] of DoE clans en je vindt de server.

Verwijderd

ARG! Ik zie...een Crosshair! speel Infiltration (UT) als je realistische wapens wil

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 23:11

Da_RoNiN

Oclama?

Ahum GTO , ik vind de TMP en de MAC10 KLASSE WAPENS !
Als je ze maar weet te gebruiken zijn dit echt effectieve wapens. Die p00p sniper gun vind ik maar niks , ok misschien is hij wel erg fijn maar ik heb er geen zin in om die gun te leren kennen. Nee neem dan de scout dat is pas een onderschat wapen Yay ! *D das pas een fijn wapen, mits je er heddies mee kan maken. En je loopt er net zo snel mee als met een mes wat veel voordelen heeft.

Met andere woorden de semi-sniper gun is kwa prijs kwaliteit verhouding niet gunstig .

Kenners weten waarom

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Niemand???

En N-Jay dan?

:z

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:13 schreef FreakNL het volgende:
Niemand???

En N-Jay dan?

:z
Aug :D

Verwijderd

hmmmm.... het gekke is dat als ik CT ben loop ik bijna altijd rond te rennen met een Colt. Waarom ? Hier heb ik gewoon de meeste kills mee. Hoewel ik laatste tijd wel wat meer met andere wapens probeer te spelen. Mp5 is lekker goedkoop en ook daar schiet ik redelijk mee.
Echter als ik T ben, ga ik altijd voor de Sig SG-550. Waarom ? Omdat ik de AK niet fijn vind schieten (lees weinig kills). Oke, hij is wat duur, maar ik vind hem de moeite waard, weet ook niet precies waarom, gewoon het gevoel ofzo. Echter, om geld te sparen lukt een DEagle ook wel aardig hoor :)

Verwijderd

Ene keer ga ik goed met AK, dan weer met die Commando.. dan weer met M4, ligt beetje aan.. best irritant eigelijk

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

dat van die headshots waar jullie over zeuren, daar is een geintje mee:

Als iemand niet naar je kijkt, niet met z'n kont naar je toe staat en zijn hoofd dus niet op dezelfde lijn zit als je eigen hoofd is het bijna onmogelijk een headshot te maken. echt vet vaak geprobeerd (tegen mensen die nie bewogen, dan schiet je dus nie mis :+ ). Alleen als hij je recht aankijkt is het een headshot, als hij zich een beetje wegdraait al nie meer. Echt heel raar, probeer het zelf maar uit.

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op vrijdag 08 februari 2002 11:09 schreef Vince-E het volgende:
hmmmm.... het gekke is dat als ik CT ben loop ik bijna altijd rond te rennen met een Colt. Waarom ? Hier heb ik gewoon de meeste kills mee. Hoewel ik laatste tijd wel wat meer met andere wapens probeer te spelen. Mp5 is lekker goedkoop en ook daar schiet ik redelijk mee.
Echter als ik T ben, ga ik altijd voor de Sig SG-550. Waarom ? Omdat ik de AK niet fijn vind schieten (lees weinig kills). Oke, hij is wat duur, maar ik vind hem de moeite waard, weet ook niet precies waarom, gewoon het gevoel ofzo. Echter, om geld te sparen lukt een DEagle ook wel aardig hoor :)
Volgens mij is de Sig SG550 het dure snipergeweer van de CT. Je bedoelt de Sig Commando. Dan is er ook nog de Sig Sauer, maar das dan weer een pistooltje :+

MechWarrior || Monsters Game

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

Die kannonnen zijn phun of niet GTO, morreguh gaan we lannen he, zal ik ook eens een poging doen om wat te raken met die dingen :P (jij beweerd dat ze goed zijn)

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
awp is niet slecht close combat, met een beetje oefening raak je dan ook makkelijk..

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Omg, triest :)

Zie je top spelers met macs / tmps lopen? nee idd, die werken slechts tegen n00bs, want goede spelers rossen je met een colt in een halve seconde neer voordat jij nog maar aan schieten denk, en als je dan schiet met een mac werkt ie voor geen meter.

En over semi-auto snipers: Kzie mn pa er welles mee rond lopen, nahja, laat maar hangen, gewoon awp raggen of scout.

dunno

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

tis gewoon meer een gevoel... ding schiet imho nie lekker.. net zoals ik absoluut niet met een ak kan knallen... maar een colt gaat dan wel weer

ideale combo si gewoon mp5/de... de voor lange afstanden en mp5 voor close range

blup

Verwijderd

Volgens mij hangt het helemaal af welke map je speelt en in wat voor team je zit.

Zit je in een rush team dat vaak routes kiest door smalle bochtige gangen, dan neem ik altijd een SMG. Heb je een voorzichtig team dat zich stukje bij beetje naar voren werkt, dan neem ik een colt, aug o.i.d.

Een sniperrifle kiezen heeft ook te maken met je skills. Als iemand strafend en jumpend met een SMG op mij afkomt, redt ik het in geen 100 jaar om dat gevecht te winnen. Ik heb er de skills gewoon niet voor. Dat zal met meer mensen zo zijn. En niets is zo irritant als je net voor veel geld een sniperrifle koopt, en je team gaat rushen door smalle bochtige gangetjes. Dan kan je -of- mee rushen, balend dat je geen goedkope SMG hebt gekocht, -of- alleen de andere route nemen, je team in de steek laten, en uiteindelijk door een overmacht aan tegenstanders alsnog gekilled worden.

Ik neem geen risico en koop bijna altijd een SMG of colt. Kan je je -met welke teamtactiek dan ook- eigenlijk nooit een buil aan vallen.

Verwijderd

Die gun is waardeloos, zowel op afstand, close battle en long distance zo scheel als me oma, en zelfde damage als een scout.

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op vrijdag 08 februari 2002 01:59 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

That would be me :)

[afbeelding]

ennuh, geef mij maar een AWM en een desert eagle als ik lekker veel geld heb :)
$@$ is dat niet save all suckers ofzo?

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
$@$ in mijn geval is Secret Agent Squad.

ff over dat Mac10 en TMP alleen tegen n00bs werken: daggetnie :D ik heb dr vaak zat bijv. STTers of DCMers mee af kunnen knallen (zij mij nog iets vaker natuurlijk, maar dat komt omdat ze gewoon beter zijn)
wat jij zegt: je bent in een halve sec dood voor je aan schieten denkt, heeft puur met skills te maken. Als je in die halve seconde niet aan schieten denkt verlies je ja. Als je in die halve seconde 5 kogels in je vijand zn kop hebt geknald win je.
Met zowat alle wapens geld dat je er mensen mee af kan knallen, zolang je maar weet hoe je ze moet gebruiken.
Daarbij is het zelfs voor de beste mensen nog altijd iets lastiger om een onregelmatig bewegend doel te raken dan een stilzittend persoon.

Sig550 is idd de CT semi-auto Sniper. de Sig Commando is de Sig Sturm Gewehr 552.

Wat ik zo hoor van jullie vinden jullie de Scout en AWP fijner.
Kan ik me op zich wel wat bij voorstellen, maar toch, dr zijn maar weinig mensen die goed genoeg zijn met AWP om iemand binnen 0.1 sec dat ie de hoek om is af te knallen. De meeste zullen het eerste schot missen, en daarbij is de AWP duurder dan de Sig 550.
en Scout is me te langzaam, semi-auto kan al 3 kogels afgeschoten hebben als de Scout net klaar is voor het tweede schot.

Map en team maken veel verschil ja. Op bijv. prodigy pak ik zowat nooit een sniper, maar op assault of dust2 lukt dat best.
en je team maakt alle verschil, want welk wapen je ook pakt, als je in het losing team zit is het erg moeilijk om mensen te killen.

Ik ga met sniper ook nooit meerushen, dat heeft gewoon geen nut, want een commando is op CQB toch beter dan de 550. Als je gewoon op lange afstand blijft zitten om een wat ongebruikelijkere plaats kun je mensen al naar 30 hp helpen voor ze je zien en zijn ze dood als ze willen gaan schieten. Mochten er 5 tegelijk komen kun je dr toch wel 2 of misschien zelfs 3 afmaken voor je weg moet wezen. (ja, of 4 uit 4 zoals in die screeny :D maar die kwamen echt met zn 4en recht in mn crosshairs lopen.)

nah goed, ieder zn smaak denk ik, en ieder zn speelstijl. Ikzelf ben begonnen met die dingen omdat ik de normale wapens te makkelijk begon te vinden, en dan word het zo saai. Maar nu ik weet hoe ik ze moet gebruiken kan ik er best aardig mee knallen.
TMP en Mac10 gebruik ik tegenwoordig wat minder, omdat ik dat nie meer zo goed kan als eerst. Dan knal ik ze net tot 1 hp ofzow en dan ben ik dood, en daar heb je nie zo veel aan.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20
Ik kocht vanmiddag perongeluk dat dure gun..IPV AWP, ik schoot er 1 iemand mee dood puur toeval, ik zag de kogels overal inslaan behalve op dat ventje, toevallig was me laatste schot een Headshot...Vindt het echt gelul dat je met dat ding goed kan aimen....

Aap!

Verwijderd

ik speel CS al een heel tijd niet meer, maar ik denk dat ik door de hoge prijs en het inzoomen het toch niet zo een lekker wapen vond. Maar ik denk dat je door te oefenen wel verder komt :), echter, ik hou van flink raggen en ik weet zeker dat je met een AK beter weg bent in close combat.

Verwijderd

GTOfire.... helemaal met je eens... ik vind die colt velemale beter dan de HK AW

ik verlies het in cs (en ook rtcw en alle andere games FPS dan) op reload...

en zeg dan niet mot je reloaden voor je in battle gaat.

ik ben een N00b in CS en een aantal andere andere games (lees RTCW en Mohaa)

dit komt omdat ik voorheen alleen op Lan events CS speelde en nu ik DSL heb speel ik eigenlijk voor het eerst online

en ik heb gelijk door dat iedereen sneller is dan ik.. en een AW kan ik dan echt niet gebruiken...
dus voor een Noob die wil sniperen en een beetje cash heeft... koopt ie een Colt.

Verwijderd

Die semi-auto snipers schieten misschien wel precies op de plek die je wel, maar (zoals gezegd) vliegt je FOV alle kanten op

Daar heb je groot nadeel van,
want die tegenstander blijft heus niet stilstaan als jij met je peperdure sniper-gun op hem staat te schieten

Die gaat heen en weer lopen, dus jij schiet.. FOV schiet weer weg, moet je weer opnieuwe aanleggen, en weer schieten

Komt er dus op neer dat jij met 3 schoten van zo'n semi-auto gun langer bezig bent dan 2 schoten van AWP

Je kan wel full auto gaan raggen met dat ding, maar mijn ervaring met die gun is, is dat die gewoon te vaag is, te onvoorspelbaar (rare uitleg, maar tis gewoon zo :P )

Feitjes:

Schoten nodig voor kill:
AWP: 1 schot, 1 kill (tenzij leg, oid)
Scout : 2 schoten, 1 kill (tenzij headshot dan 1 schot :P )
G3-sg1: 3 schoten ? (haal ik uit bovenstaande replies)
SG-550: ook 3 schoten ? (idem)

Prijzen:
AWP: 4750
Scout: 2750
G3-sg1: 5000
SG-550 4200

Gezien prijs, en aantal (geraakte) schoten nodig voor kill, kies ik toch voor AWP of scout
(onder voorbehoud dat die 2 semi-auto snipers 3 schoten nodig hebben)

Over de "overige" sub-machine guns (niet P90):

MAC-10 en TMP, zijn idd beide best wel grappig guns
Maar nou niet echt serieuze guns

Is wel lekkere gun als je tegenstanders 1 voor 1 kan pakken, maar als je er 2/3 op je dak krijgt hang je
Het komt wel voor dat je ze alle 3 kan neermaaien, omdat ze netjes op een rijtje staan, maar dat komt niet vaak voor (toch? :) )

Mijn mening over semi-auto snipers: geld verspilling (zijn betere en/of goedkopere snipers guns)
Mijn mening over mac-10, tmp: leuk als tussendoortje

Ohh, kleine ps: Ik herinner met dat G3-Sg1 in vroegere CS versies een ingebouwde Nightvision had, dat was best wel cool en op die manier kon ik wel begrijpen dat die toen zo duur was, maar hij is nu nog steeds zo duur (misschien goedkoper), maar de NV is weg.....

:)

• Jorick
  • Laatst online: 09:41
Ik vind ze zeer onnauwkeurig, en speel er ook nie zo veel mee.
Ik heb liever een DEAGLE, MP5, COLT of een XM1014. Dat is zwaar relaxt als je rushed 8-)

Verwijderd

ik gebruikte ALTIJD die commando ding van de CT. echt fijn gunnetje.

edit: SG550 dus...

Verwijderd

ik gebruik nooit die auto-snipers altijd awp 1 shot one kill ;)

maar ik vind ze gewoon vervelend schieten kweet ook niet wrom :?

Verwijderd

ik vind die van de terror's scheef :(

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
Emmmm, 1 ding boothill: accuracy van wapens verschilt bij iedereen.
Een goede vriend van me kan 6 schoten met zijn commando schieten (door in te zoomen en full auto te gaan) die allemaal PRECIES op zijn crosshair komen. Hij cheat zeker weten niet.
Ik kon eerst 2 schoten schieten die min of meer bij mn crosshairs kwamen en de rest was meer zoals een para. CS opnieuw geinstalleerd, zo min mogelijk geklooid met configs en nou kan ik 4 schoten achter elkaar knallen voor ik ff moet wachten. allemaal met hetzelfde wapen, de Sig 552 Commando van de Ts.

Op mijn comp met mijn CS zijn de auto-snipers best accuraat. Af en toe willen ze nog wel eens compleet naast knallen, maar dat maakt het juist beter, omdat dat een grotere uitdaging is. Verder kan ik gewoon een schot of 5/6 full auto gaan met die dingen.
Dan kun je dus 1-2 man afknallen met 1 enkele burst, die dezelfde tijd in beslag neemt als 1 schot van AWP en 2 van Scout, allebei goed voor maar 1 ventje.

Je enemy WIL niet sil blijven staan, maar als je em meteen raakt dan kan ie bijna niet meer bewegen.
Voor de snellere mensen onder ons: 1 keer in zn been raken, een keertje verder inzoomen, rustig op zn koppie mikken, en hij is dood. Kun je weinig tegen doen als je dat als sniper goed genoeg kunt.

Verder maak ik met die dingen ook gebruik van de menselijke neiging om afgeleid te raken en paniek te zaaien.
Als je iemand 2 keer raakt ziet die gast zn health snel zakken, zn eerste reactie (bij 80% van de spelers) zal zijn om ff een blik op zn hp meter te kijken en dus niet meer echt op jou te schieten. Poef dood.
En 60% raakt min of meer in paniek als ze geraakt worden en ze weten niet waarvandaan. Dat Kanonsschot maakt nog best indruk op n00b tot gemiddelde spelers :D

als laatste nog dit: dit is allemaal gebaseerd op de aanname dat je een beetje kunt richten :D Als je niet de Sniper Skills bezit om iemand vrij snel te raken dan ben je zowiezo de lul, maar met de semi-auto's nog erger.
als je die wel bezit heb je twee keuzes: je gaat voor de AWP (en je hoopt dat ze niet met twee man de hoek om komen, want dan kun je dr maar 1)
als je ECHT goed bent en je kan iemand meteen als ie de hoek om komt afknallen is dit het beste, want dan heb je maar 1 schot nodig voor wie dan ook. maar als je zo goed bent kun je ook voor headies gaan en werken alle andere snipers ook
als je zo bent als ik kun je wel kiezen voor de AWP, maar ik hou erg van orginaliteit :D Verder is het gewoonweg beter leedvermaak omdat je weet dat je slachtoffer denkt "what the ...? toch niet door DAT K*T WAPEN!?"

:D

verder zullen we het nooit allemaal eens zijn, maar ik hoop dat ik hiermee bereikt heb dat wat meer mensen die dingen zo af en toe eens proberen. Zolang je niet te snel opgeeft kun je dr best goed mee worden.

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
leuk topic.

aardige analyses.

Ik heb 2 woorden voor zo'n gun:

n00b shooting.

Is vrij duidelijk, toch?

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 14:57 schreef Yavi het volgende:
leuk topic.

aardige analyses.

n00b shooting.

Is vrij duidelijk, toch?
klote link in je sig! :D

Verwijderd

Die dingen schieten toch zooooo scheef. Neem dan een echte sniper.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
hehe, sorry maar daar MOET ik wel ff op reageren:

n00b shooting hmm? Leg mij dan maar eens uit waarom de meeste mensen niet met dat ding kunnen knallen. Ik heb het niet over of ze het doen, maar de meesten kunnen het gewoon niet. en n00b guns daar kan iedereen toch wel mee knallen (kijk, de XM auto shotty, DAT vind ik nou een n00b stok.)
dus dat is simpelweg dikke bs

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik koop er nooit een, maar zo nu en dan raap ik er een op, dan vind ik et wel ff lache :) die PSG van de T's zuigt helemaal donkeyballz.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 19:20
Op zaterdag 09 februari 2002 14:57 schreef Yavi het volgende:
leuk topic.

aardige analyses.

n00b shooting.

Is vrij duidelijk, toch?
Yep, weg met die gun..

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 18:30

Paladin

Play Ball!

Vind het wel intressant moet denk ook die guns maar is uit gaan proberen.
Ben zelf wel een fan van de AWM en kan er redelijk mee overweg.
Voorderest is het idd heel afhangkelijk wel level je zit dust 1 + 2 kan je beest wel goed sniperen.

En dan nog de_jeephaton2k leuk level vooral als je beetje goed met de awp was dan schoot je ze uit je rijdende jeep :)

Maarja veel mensen blijven awp lame rgun vinden terwijl goed amp en best wel heel veel scills vergt.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Pagina: 1