Wie kan mij helpen met mijn probleem.
Ik heb een nieuwe Maxtor Atlas k10 III 36GB en een MSI K7T Master moederbord met Adaptec AIC-7892 U160 SCSI onboard.
De SCSI-ID van hardschijf is 0 verder geen jumpers op de pinnen, terminator in bios van moederbord is on(active).
Ik gebruik LVD kabel met actieve terminator.
De schijf neem ik voor het eerst ingebruik en moet het in de SCSI-bios formateren, als ik dat doe krijg ik de error:
Unexpected SCSI Command Failure
Target SCSI ID: 0
SCSI CDB Sent: 03 00 00 0E 00
Host adapter status: 00H - no host adapter error
Target Status: 02h - check condition
Sensekey: 05H - Illegal Request
+ Sense Code: 26H
+ Sence Code Qualifier: 02H
Als ik de schijf test via Verify Disk op bad clusters, geeft het geen fouten weer.
Wat kan ik hier aandoen of is de schijf stuk.
Ik heb nog een Qantum Altas k10 II 18 GB (U160) schijf en die werkt zonder problemen, deze was btw tijdens het uitproberen van de Maxtor Altas 36GB niet aangesloten.
Help
Ik heb een nieuwe Maxtor Atlas k10 III 36GB en een MSI K7T Master moederbord met Adaptec AIC-7892 U160 SCSI onboard.
De SCSI-ID van hardschijf is 0 verder geen jumpers op de pinnen, terminator in bios van moederbord is on(active).
Ik gebruik LVD kabel met actieve terminator.
De schijf neem ik voor het eerst ingebruik en moet het in de SCSI-bios formateren, als ik dat doe krijg ik de error:
Unexpected SCSI Command Failure
Target SCSI ID: 0
SCSI CDB Sent: 03 00 00 0E 00
Host adapter status: 00H - no host adapter error
Target Status: 02h - check condition
Sensekey: 05H - Illegal Request
+ Sense Code: 26H
+ Sence Code Qualifier: 02H
Als ik de schijf test via Verify Disk op bad clusters, geeft het geen fouten weer.
Wat kan ik hier aandoen of is de schijf stuk.
Ik heb nog een Qantum Altas k10 II 18 GB (U160) schijf en die werkt zonder problemen, deze was btw tijdens het uitproberen van de Maxtor Altas 36GB niet aangesloten.