VCR op 2e ingang monitor

Pagina: 1
Acties:

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Stel dat ik ervoor kies een Sony G420 monitor te kopen voor mijn toekomstige PC (ben er eerlijk gezegd nog steeds niet uit of ik een CRT of LCD wil), kan ik dan de 2e monitor ingang van deze Sony gebruiken om een videorecorder op mijn monitor aan te sluiten? De vraag is eigenlijk niet zo zeer of het theoretisch mogelijk is (want dat is het), maar meer of dit een beetje een redelijke beeldkwaliteit oplevert en wat voor een VGA box ik dan het best kan gebruiken. Zijn er mensen die ervaring hebben met TV => VGA convertors? En wat ik me ook afvroeg is of een LCD monitor met een aparte S-video ingang hier beter geschikt voor is.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik heb hier een G400 maar ik vind de ruis soms een beetje irritant, heb een ASUS TVBox. Je moet dus iets hebben wat op redelijke kwaliteit signaal omzet, meestal is dat het probleem. Ik gebruik de input switch voornamelijk met een veel te lange vga kabel om PC's te testen.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Funk414
Op donderdag 07 februari 2002 23:55 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb hier een G400 maar ik vind de ruis soms een beetje irritant, heb een ASUS TVBox. Je moet dus iets hebben wat op redelijke kwaliteit signaal omzet, meestal is dat het probleem.
Bestaan er dan wel convertors die dat kunnen, oftewel betere dan jouw Asus TVbox?

Verwijderd

LCD schermen voor TV beelden is K*T !..niet doen

• Funk414
Op vrijdag 08 februari 2002 00:05 schreef Mrln het volgende:
LCD schermen voor TV beelden is K*T !..niet doen
Zo'n vermoeden had ik wel al. Ik vind het dan ook raar dat een heleboel bedrijven nu LCD schermen aan het ontwikkelen zijn bedoeld voor TV gebruik. Staat natuurlijk wel mooi in de zitkamer, maar het kijkt volgens mij helemaal niet prettig.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op donderdag 07 februari 2002 23:55 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb hier een G400 maar ik vind de ruis soms een beetje irritant, heb een ASUS TVBox. Je moet dus iets hebben wat op redelijke kwaliteit signaal omzet, meestal is dat het probleem. Ik gebruik de input switch voornamelijk met een veel te lange vga kabel om PC's te testen.
Jij hebt een Asus TV box op je Matrox G400 aangesloten?.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik had met mijn TVBox aanvankelijk ook ruis, maar ik heb een ander stekkertje gemonteerd en nu heb ik kraakhelder beeld..
nou ja.. zo helder als TV wordt dan :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1