iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Voor een GF3, en zeker een Ti500 heb je minstens een 1 Ghz CPU nodig om een beetje prestaties te halen.
Het gaat natuurlijk wel snel, maar een stuk minder snel dan met een 1.4 Ghz CPU bv.
Het gaat natuurlijk wel snel, maar een stuk minder snel dan met een 1.4 Ghz CPU bv.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
hmm..
In jullie opinie .. zou 't iets uithalen als ik er een P3 1 Ghz in prik?
(P3 1ghz slot 1 te bestellen via www.mpl.be)
In jullie opinie .. zou 't iets uithalen als ik er een P3 1 Ghz in prik?
(P3 1ghz slot 1 te bestellen via www.mpl.be)
[topic=190495/5/25]Op donderdag 07 februari 2002 23:21 schreef Fern het volgende:
Hmm...toch niet slecht dat ik met een P3-700(784)Gf3-500ti zo'n 5600 haal (op 1024x768 32bits).
Binnen kort draai ik met een Xp333-r en 256Mb DDR2400 en een XP 1800+,benieuwd wat ik dan haal!!
u can fool all people some time and fool some people alltime
Ik heb ook een GF3Ti500 maar dan van Creative..
Met mijn cpu (zie specs) weet ik zeker dat ik nog echt niet alles eruit trek uit die videokaart, daarom na de vakantie een nieuwe cpu + mobo
Met mijn cpu (zie specs) weet ik zeker dat ik nog echt niet alles eruit trek uit die videokaart, daarom na de vakantie een nieuwe cpu + mobo
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
als je die ook nog clockt dan heb je waarschijnlijk wel een heel stukje meer voordeel van je kaart.
en net zoals Railrunner zegt een 1,4 bijv. zal nog weer een stuks sneller gaan.
maar je hebt dan wel meteen en redelijk leuk kaartje voor als je ook je mobo en/of proc gaat upgraden.
alleen jammer dat de GF4 al op de loer ligt dan kun je weer beter daar voor gaan (volgens mij breng ik je in de war) iets doorsparen misschien en alles tegelijk doen (misschien AMD iets voor jou is ook iets goedkoper
).
en net zoals Railrunner zegt een 1,4 bijv. zal nog weer een stuks sneller gaan.
maar je hebt dan wel meteen en redelijk leuk kaartje voor als je ook je mobo en/of proc gaat upgraden.
alleen jammer dat de GF4 al op de loer ligt dan kun je weer beter daar voor gaan (volgens mij breng ik je in de war) iets doorsparen misschien en alles tegelijk doen (misschien AMD iets voor jou is ook iets goedkoper
Ik zou gewoon in een keer m'n systeem vernieuwen, of dan maar gelijk voor de GeForce4 Ti gaan, daar doe je waarschijnlijk wel een tijdje mee!
|Specs|
waarom een Geforce?
neem gewoon lekker een Radeon 8500!
ben zelf ook van een Geforce naar een Radeon gegaan...
man, de beeldkwaliteit is gewoon geweldig..
(en de prijs ook)
dan merk je gewoon dat je iets goeds gekocht hebt,
en 90fps in RTCW in 1280/1024 (full options) is natuurlijk ook heeeel erg mooi.....
neem gewoon lekker een Radeon 8500!
ben zelf ook van een Geforce naar een Radeon gegaan...
man, de beeldkwaliteit is gewoon geweldig..
(en de prijs ook)
dan merk je gewoon dat je iets goeds gekocht hebt,
en 90fps in RTCW in 1280/1024 (full options) is natuurlijk ook heeeel erg mooi.....
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Radeon? hehe
gelachen 
En nee, je brengt me niet in de war .. GF4 die word het
hmm ... maar deze Asus P3B-F met i440BX op is ZOOO zalig
Die wil ik gewoon niet weg doen, maar ja, 't zal toch een van dees moeten
En nee, je brengt me niet in de war .. GF4 die word het
hmm ... maar deze Asus P3B-F met i440BX op is ZOOO zalig
Heb zelf een Leadtek Ti500 en een Tbird 1000Mhz, maar bv. met MoHaa dropt de fps soms naar 17 
Mijn 3Dmarks zijn wel weer prima, ik denk dat je toch echt een 1.5Ghz+DDR of beter nodig hebt, zeker in singleplayer.
Mijn 3Dmarks zijn wel weer prima, ik denk dat je toch echt een 1.5Ghz+DDR of beter nodig hebt, zeker in singleplayer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()