Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
dit is geen link
Verwijderd
ik hoop dat jullie paintjob lukt.

Toch iets anders
(ze hebben em geloof ik ook met draadje)
dit is geen link

Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd

zo zag die er eerst uit
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
http://www.colorcases.com/access/access.htmlOp donderdag 07 februari 2002 23:18 schreef Alientrader het volgende:
...Het liefst ook nog ergens te koop in een Nederlandse winkel.
Niet in Nederland dus, maar wel heel zwart.

EDIT
Plaatje toegevoegd
/EDIT
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hier te koop http://www.cib-vng.nl/catalog/820a4a0p.htm
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
Maar de zwarte Logitech bijvoorbeeld voldoet absoluut niet, onding is het zonder snoer. Blegh.
De zoektocht naar een goed zwart toetsenbord is nog niet zo makkelijk
Verwijderd
Zwart met Fluo Groen voor workstation
Zwart met Fluo Rose voor Webstation

Zelf gedaan allemaal.
Owjah, als er 1 kleur makkelijk is om mee te werken is het Zwart wel!
Je zou 'm met viltstift kunnen bewerken.
Verwijderd
Tis nie zo heel lastig verder, kheb laatst (paar maanden) nog met een witte spuitbuis m'n muis wit gespoten. Paar keer klein laagje, ff laten drogen, dan weer laagje. na 7 lagen was het klaar. Prima gelukt, aardig krasvast en ziet er leuk uit.
kwestie verder van de risiko's onder ogen zien, alles goed voorbereiden (je weet zelf of je aan het stuntelen bent of niet) en gaan!
Dat is gewoon het onaangenaamste en onhandigste toetsenbord waar ik al ooit mee heb gewerkt... Vooral de plaatsing van de toetsen is niet goed (went misschien wel na een tijd...), verder is het open en dichtschuiven ook niet wat het moet zijn...Op vrijdag 08 februari 2002 11:17 schreef Mandarkx het volgende:
Misschien is dit wel wat? Een Fujitsu-Siemens Ergo Delta.
Hier te koop http://www.cib-vng.nl/catalog/820a4a0p.htm
[afbeelding]
Niet aan mij besteed, dus...
Mwoaaah...valt mee hoor!Op vrijdag 08 februari 2002 15:25 schreef Peltier het volgende:
Verfen van alle objecten die in contact met je handen komen zijn zwaar aan slijtage zuren en andere organische stoffen onderhevig. Das wel lastig, kijk dus uit voordat je gaat verfen zodat je alles goed aanpakt.
Als je maar een laklaag aanbrengt.
Echter in de forums is zeer veel non-info te vinden. Ik heb daarom even alle zwarte toetsenborden onder elkaar gezet met plaatjes waar nodig.
Immers er zullen na mij nog velen volgen die zoeken naar een zwart toetsenbord (en een natural in het bijzonder)
IBM 106-Key Stealth Black Preferred USB Keyboard with 2-Port USB Hub - UK English
IBM 28 Engelse pond
IBM 88-Key Stealth Black TrackPoint USB Space Saver Keyboard - UK English
IBM 151 Engelse Pond
IBM 104-Key Stealth Black Rapid Access III USB Keyboard with Hub - UK English
IBM 53 Engelse pond
IBM 105-Key Preferred Keyboard (Stealth black) - UK English
IBM 42 Engelse pond
105-Key Preferred Keyboard (Stealth black) - Euro
Correct 9 euro
Mtek K290 Ps/2 Windows keyboard zwart

Completer 19 Euro
Cherry G83-6105 Black

Alternate 22 Euro
Man&Muis 33 Euro
Memo 25 Euro
Cherry Keyboard Business Line black, PS/2
Atembo 26 Euro
KEY TRONIC Zwart toetsenbord + muis (PS/2)

Perfect-Systems 35 Euro
MEMO BLACK MULTIMEDIA KEYBOARD US PS/2
Memo 13 Euro
MEMO BLACK W2000 KEYBOARD US PS/2
Memo 11 Euro
Cherry Keyboard Business Line black, PS/2
Atembo 26 Euro
Compaq Evo zwart Toetsenbord
Niet los leverbaar, alleen als sparepart
Dell zwart Toetsenbord
Niet los leverbaar, witte versie leverbaar bij
----------- Draadloos Toetsenborden -------------
Logitech Cordless Desktop Wireless

Alternate & overal +- 145 Euro
Chicony draadloos keyboard, zwart, PS/2
Chicon 45 Euro
Lenco Draadloos keyboard MK-9514

Kijkshop 46 Euro
Een reply kwam met een zwart fuijsu zwartbord loop ik nog even na (staat voor 126 Euro oeff...)
Ik hoop dat de toekomstige lezers ook hun bevindigen neerzetten, want ik ga net zo lang door tot ik er een heb.
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Verwijderd
Alleen moet je wel goed blind kunnen typen.Op vrijdag 08 februari 2002 13:21 schreef Gman het volgende:
Maar ik heb de aller funky'ste!
[afbeelding]
Zelf gedaan allemaal.
(en zwart is geen kleur
Dit is precies wat ik zoek, helaas wil ik het toetsenbord eerst even zien (als dat mogelijk is)Op vrijdag 08 februari 2002 23:52 schreef mbl het volgende:
zoiets als dit?
http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2001176958
Belkin F8E208-BLK Ergo Keyboard

Volgens de website van Belkin zijn de Mediamarkt, KPN, Office center retailers van Belkin spulletjes. Echter ik heb het bij hen nog nooit gezien.
Als iemand weet waar deze nu te koop is in nederland graag,
ik ga er zeker even achter aan..
ander hints zijn nog steeds welkom..
die heb ik Ga hem vande vakantie ff een ander kleurtje geven... Blauw
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Voordeel daarvan was dat ze de letters er ook weer op deden verven, wel zo handig.
Weet iemand zo'n bedrijf toevallig, ik zoek er zelf namelijk ook een
Typo
dude... wait... what...
Ik heb nog steeds het eerste natural keyboard dat MS uitbracht, zo'n 4-5 jaar geleden. Dezelfde dus als de huidige Elite, maar dan met functietoetsen en cursortoetsen op normaal formaat.
Hij krijgt een jaarlijks wasbeurtje, en ik haal dan alle rotzooi onder de keys vandaan.
Spuiten is in mijn ogen geen optie, aangezien het contactoppervlakken met de menselijke huid zijn, dus dat gaat na verloop van tijd toch wel slijten. Denk ook niet dat een wasbeurtje bevorderlijk is voor de lak.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
deze kan ik eventueel ook regelen. Weet de prijs zo niet uit mijn hoofd. Wel fijn dingetje, werk er zelf ook mee.Op vrijdag 08 februari 2002 00:36 schreef Karreman het volgende:
Compaq heeft ze nu bij de systemen zitten. Ik ken misschien ff kijken of ik er eentje kan krijgen via mn werk (al heel wat zwarte keyboards). Anders compaq mailtje sturen ofzo, of een particulier retailer vinden...
[afbeelding]
EDIT
Plaatje toegevoegd
/EDIT
Ik heb naast de belkin nog een ander merk gevonden namelijk smartboard
Bij Darwinkeyboards
Als jullie weten waar ik dit soort toetsenborden kan kopen in Nederland... graag
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

ik vin deze echt mooi ik maar ik vin beetje duur
Verwijderd
Heb ik maar is neit echt zwartOp maandag 17 juni 2002 01:33 schreef Razer het volgende:
[afbeelding]
ik vin deze echt mooi ik maar ik vin beetje duur
alleen is t model van vorig jaar... w8en dus op nieuw...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Heb ik maar is neit echt zwart
Verwijderd
Op vrijdag 08 februari 2002 13:21 schreef Gman het volgende:
Maar ik heb de aller funky'ste!
[afbeelding]
Zelf gedaan allemaal.
Je onderste plaaatje is verkeerd.Op donderdag 07 februari 2002 23:39 schreef Mary Wana het volgende:
je kan het ook zelf doen koste mij maar 40 gulden en wat verf
[afbeelding]
zo zag die er eerst uit
[afbeelding]
|>
Verwijderd
[link] http://www.linuxcentral.com/ [/link]
Die hier voor me neus staat is ook zwart hoorOp maandag 17 juni 2002 01:42 schreef Razer het volgende:
[..]
niet echt zwart nou dan ben jij kleurenblind want bij mijn pcboer is die zeker weten zwart
Dat is tenminste een toetsenbord
Maar goed al met al is een zeer fijn toetsenbord.
Wel jammer dat die gekken de 6 aan de verkeerde kant hebben geplaktOp zaterdag 09 februari 2002 01:04 schreef Alientrader het volgende:
Belkin F8E208-BLK Ergo Keyboard
[afbeelding]
Maar ik zal eens bij Vogelzang navragen... Die hebben vrij veel Belkin stuff.....
Verwijderd
ik heb genoeg keyboards hier voorbij zien komen. maar 2 waren er natural.
ik zoek zelf ook die dingen maar tis en blijft moeilijk
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
https://wren.co/join/Devian
ze zullen vast wel bestaan... maar niet veel verkocht worden dus ook geen advertentie waard.Op maandag 17 juni 2002 14:03 schreef Devian het volgende:
als je na 5 maan dnog niet hebt.. krijg je dan niet het idee dat ze gewoon niet bestaan?
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
wel duur.maar als je al zo lang zoekt.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Waarom doe ik zo moeilijk en bestel er niet gewoon 1 Amerika?..... Ik wil hem eerst voelen...
Ik zal dan ook periodiek deze topic een schopje geven maar dan wel met extra informatie over natural keyboards die ik ondertussen heb gevonden om het info gehalte van de topic te verhogen. Net zolang ik er eentje heb of...
Ik heb trouwens een nieuwe gevonden (in Amerika..):

bij Airtech
De kosten? $159,- Oefff
Dat zegt me vriendin ook altijdOp maandag 17 juni 2002 17:25 schreef ispierings het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Spuiten is the magic word
Maar waarom geen Logitech dan
Je kan zeggen wat je wil maar die eerste afbeelding is toch echt een ander toetsenbord dan die andere!!!Op donderdag 07 februari 2002 23:39 schreef Mary Wana het volgende:
[afbeelding]
zo zag die er eerst uit
[afbeelding]
#StopBurningStuff
Alleen de prijs ja. Ik heb hem zelf ook en het was voor mij een hele investering maar heb er tot nu toe geen spijt van.Op maandag 17 juni 2002 17:28 schreef KillerB het volgende:
[..]
Dat zegt me vriendin ook altijd
Maar waarom geen Logitech danAlleen de prijs?
Het toetsenbord typt heerlijk.
En de muis is ook relaxed. Alleen wel zwaarder als andere muisen maar dat is een kwestie van wennen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Microsoft brengt zeer binnenkort dit uit:
De Wireless optical desktop pro
[url="http://www.microsoft.com/presspass/images/features/2002/09-03hardware5_l.jpg"]
[/url]click op het plaatje voor een extreme vergroting
Oftewel een draadloze oplossing + een draadloze optische muis
De kosten , pfff , ik schat 120 Euro
Verwijderd
Verwijderd
Zoek de 10 verschillenMary Wana schreef op 07 februari 2002 @ 23:39:
zo zag die er eerst uit
Als je ons wil bedriegen post dan tenminste een pic van hetzelfde kb