http://www.supernep.com
ff wat leuke "highlights" van deze site:
ff wat leuke "highlights" van deze site:
Het komt voor dat u onterecht de melding krijgt dat het password niet juist is of dat u meerdere keren ingelogd zou zijn. Dit komt, omdat wij te weinig capaciteit hebben voor het aantal abonnees dat bij ons is aangesloten. Door periodiek een deel van de abonnees af te sluiten, kunnen de anderen nog een klein beetje van het systeem gebruik maken.
We verwachten begin 2000 nieuwe interconnectiecapaciteit te krijgen, waarmee we onze bereikbaarheid zouden kunnen verbeteren en weer nieuwe abonnees op ons netwerk kunnen toelaten. We laten deze capaciteit echter ongebruikt liggen, omdat we schijt aan onze abonnees hebben. We vertellen onze klanten ook niet wat er in vredesnaam met die nieuwe KPN inbellijnen is gebeurd die begin januari zijn geplaatst.
FAQ:
Zijn mijn inlog-gegevens wel juist?
U kunt er van uit gaan dat de gegevens die u van ons heeft gekregen, niet kloppen.
Wat zijn de downloadsnelheden? In het begin heel hoog en daarna ineens omlaag?
Neen, de downloadsnelheiden zijn in het begin heel laag en daarna ook nog laag.
Met welke vragen kan ik terecht bij de technische helpdesk?
Bij onze helpdesk kunt u niet terecht, omdat we de telefoon niet opnemen en niets weten.
Welk e-mailadres krijg ik?
Dit heeft te maken met volledige willekeur.
Is er ook sprake van een opzegtermijn of zit ik meteen een jaar lang aan het abonnement vast?
Voor het opzeggen van het Supernep- abonnement geldt een opzegtermijn van een maand. Deze opzegtermijn is inmiddels opgeheven, maar we zijn te lui om dat op de site aan te passen.
Adverteren
U kunt op onze site dmv een banner adverteren. Omdat er van alles mis is met ons netwerk, kijken onze leden gemiddeld 2x per dag op onze site. Dit betekent dus veel pageviews en daardoor veel reclame voor u!