[SB live]Hoe verschillende audio op 2 uitgangen?

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Zoals jullie in mijn vraag al kunnen lezen vraag ik me dus af of het mogelijk is om via mijn SB Live 2 verschillende geluiden kan laten lopen. (lees: liedjes)
Zoals jullie weten heeft een SB Live 2 speaker uitgangen die allebij stereo geluid leveren. (correct me if i'm wrong)

Nu zit ik een beetje aan te pappen met wat mix programmatjes op mijn pc. Ik zoek dus een manier om 1 stereo uitgang te gebruiken voor mijn speakers en de andere stereo uitgang voor mijn koptelefoon.

Tot dusver heb ik nog nix kunnen vinden, iemand suggestisch?

Thx

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
lukt je niet met de soundblastersettings. Alleen een programma wat speciaal de voor en achter speakers als aparte zeg maar geluidskaarten gebruikt kan je het mee voor elkaar krijgen.

Zou niet weten of zoiets ook echt bestaat.

Twee geluidskaarten is een makkelijkere oplossing denk ik.

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:08
Ze zijn idd onafhankelijk, je kunt de ene als voor en de andere als achterspeaker gebruiken. Deze kanalen zijn echt gescheiden, dus als je in DirectSound3D iets maakt heb je zo ongeveer al het effect.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

je kan een programmatje gebruiken zoals BPM studio, dan kan je OB audio en de 2 uitgangen van je SB live apart geluid laten produceren. :9~

en die 3 kanalen even op je mengpaneel hangen en GAAN !!