Toon posts:

Hardeware configureren, even als software e.d.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand loopt tegen mij zwaar intressant te doen, hij wil een pIII 1000mhz verkopen met mobo, wat allemaal al best verouderd is, alles bij elkaar kom ik op zn 500 euro en hij wil 1500 gulden. Voor de simpele ziel is dit natuurlijk leuk, maar ik kan zelf ook wel een compje in elkaar freubelen waar hij op antwoord:

Ja, alle soft en hard ware is volledig goed geconfigt...
Vraag.. is het dan de bedoeling om hard ware etc. specifiek te gaan configureren?

Ook zegt ie:
Ja ik heb 14 uur bugs uit ut sys lopen halen :S....

Lult deze gast..??? Of zou ie dat doen, en dan bedoel ik niet 14 uur piemelen...

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hardware configgen? Bedoeld ie soms de boot volgorde instellen van de pc in de BIOS ofzo? (wat weer hardware is) En 14 uur bugs weghalen lijkt me sterk, aangezien je de bugs er dan uit moet programmeren. (Of www.windowsupdate.com)

Juist

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 22:58 schreef Webmasterok het volgende:
Iemand loopt tegen mij zwaar intressant te doen, hij wil een pIII 1000mhz verkopen met mobo, wat allemaal al best verouderd is, alles bij elkaar kom ik op zn 500 euro en hij wil 1500 gulden. Voor de simpele ziel is dit natuurlijk leuk, maar ik kan zelf ook wel een compje in elkaar freubelen waar hij op antwoord:
een PIII 1000MHz veroudert?
tis te zien wat je ermee wilt doen, en dan nog, ik ken nog geen game die niet zal draaien op een PIII 1000 MHz, zolang je er een deftig videokaartje achter gooit

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als hij er 14 uur mee bezig is geweest om alle bugs eruit te halen dan
1. is het of een systeem aan de brakkige kant, dat ik nooit zou kopen
2. Het is een übern00b.

Software goed geconfigged is onzin, als je een stabiel systeem hebt, dan maak je een image, en als het fout gaat zet je deze terug.

En een P3 trekt nog best wel veel hoor.

Verwijderd

Als die figuur er allemaal legale software bijlevert, is t misschien wel redelijk... Een officiele Win XP met MS Office is meer dan 500 piek dacht ik... :+

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 01:08 schreef RCy2k het volgende:
Als die figuur er allemaal legale software bijlevert, is t misschien wel redelijk... Een officiele Win XP met MS Office is meer dan 500 piek dacht ik... :+
Wat heb ik aan legale M$ zooi? Kheb hier win xp pro, en office xp :)..... Mare, ik denk gewoon dat ik uhm koop en door verkoop op een veiling, kan ik er makkelijk 1700 piek voor vangen :)!!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat voor mobo zit erbij?

Enneh..
Op vrijdag 08 februari 2002 19:46 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

Wat heb ik aan legale M$ zooi? Kheb hier win xp pro, en office xp :)..... Mare, ik denk gewoon dat ik uhm koop en door verkoop op een veiling, kan ik er makkelijk 1700 piek voor vangen :)!!
Asus P4B266 Intel P4 DDR S478 € 237.50
Intel P4 2.0 GHz socket 478 € 589.00

Totaal: € 826,50
In guldens: fl 1821,36
misschien kan je 'm nog wel goedkoper krijgen..

En jij denkt dat je voor een PIII 1Ghz + mobo 1700 piek kan krijgen??!

succes...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op vrijdag 08 februari 2002 19:59 schreef Scipionyx het volgende:
Wat voor mobo zit erbij?

Enneh..
[..]

Asus P4B266 Intel P4 DDR S478 € 237.50
Intel P4 2.0 GHz socket 478 € 589.00

Totaal: € 826,50
In guldens: fl 1821,36
misschien kan je 'm nog wel goedkoper krijgen..

En jij denkt dat je voor een PIII 1Ghz + mobo 1700 piek kan krijgen??!

succes...
Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat de topicstarter het over een heel systeem heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 20:42 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat de topicstarter het over een heel systeem heeft...
Das correct, alleen zonder beeld scherm.

Mare, dit is ut:
PIII 1000 Mhz met 256 Mb sdram 10 jaar garantie 40 Gb HD western digytal 7200 rpm cd rom 52 x floppy enz.
Mobo: ECS 754 LR+ heeft modem 56 K en LAN 10/100 Mb onboard en sound 4.1 3D
Standaard 3dfx kaartje van 32 mb die die van het intern geheugen af snoept...
Pagina: 1