Toon posts:

ADSL Helpdesk gek geworden ? Of toch niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa heeft ADSL aangevraagd, en alles is inmiddels aangesloten (de usb-versie)

Nou is het zo verschrikkelijk traag, dat alle pagina's een timeout krijgen. Ik denk dat er zo'n beetje 1 bit per seconde binnenkomt ofzo... :(

Anyway, alles nagelopen (qua aansluiting), samen met de HD van Planet softwarematig alles nagekeken, ook ok. KPN heeft de lijn doorgemeten, ook ok... MAAR....

Nou kwam de HD van KPN vandaag met de opmerking dat de netwerkkaart die in de pc zit (een ordinaire 3com 905) er uit moet, en dat het dan wel snel (= normaal) werkt..

Wie heeft dit eerder meegemaakt/hier van gehoord...

Ik kan me er nl helemaal NIETS bij voorstellen ...

Verwijderd

Sorry, maar dit vind ik werkelijk onzin :) Misschien dat je kaart verrot is, maar als 't ie het gewoon wel goed doet op je interne LAN, dan maken ze je wat wijs... en maar uurtjes rekenen zeker :Z

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:37
Wat een gelul je zei dat dat modem USB was, wat heeft die netwerk kaart dan mee te maken

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 08 februari 2002 07:27 schreef MikMouse_ het volgende:
Wat een gelul je zei dat dat modem USB was, wat heeft die netwerk kaart dan mee te maken
Dat bedoelt hij juist |:( |:(

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 08:12 schreef Attilla het volgende:

[..]

Dat bedoelt hij juist |:( |:(
Maar hij zei het niet :P
Ik zou haast zeggen: probeer het eens uit. Misschien brengt het verbetering en zo niet, dan heb je weer een stok om mee te slaan als je de helpdesk terugbelt. Verder heb ik geen ervaring met USB-modems, dus zou ik het ook niet weten.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Zit wel wat in.
In sommige gevallen, ik weet niet waarom die netwerkkaart er in zit, wil een Pc ook gaan zoeken via de netwerkkaart als je een call doet naar het Internet.
Omdat hij daar geen verbinding aantreft en ook niet via je modem gaat zoeken krijg je een time-out.
Haal hem er gewoon eens uit en kijk wat er gebeurd.
Kwaad kan het zeker niet.

Verwijderd

usb en nic op dezelfde irq -> conflict????
Pagina: 1