Hub-crossed-stealth

Pagina: 1
Acties:

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Ik heb 2 pc's, met crossed cable aan elkaar. wou een 3e erbij. cross kable laten zitten, hub ertussen, 3 croskabels gebruikt (kan volgens mensen wel) maar de pc kunnen niet meer met elkaar verbinden!!

klein probleempje, ik weet dat je normaal altijd straith moet hebben, maar die 15m kan ik niet vervangen (vast in de muur) no kan het ook met crossed (dan moet je natuurlijk wel alle kabels cross hebben) omdat ze dan 2x worden omgedraaid en dus weer gelijk bij de ander pc aankomen.

waarom werkt het dan toch niet bij mij?? oplossingen??

met dank.

Verwijderd

kan dat?

maar als je op die 15 meter crossed nog een stukje crossed zet is die weer straith als die de hub ingaat. dan kan je de andere 2 kabels ook gewoon straith hebben.

Verwijderd

Plaats de crosslink kable in de uplinkpoort van je hub, dan is ie weer straight.
Andere 2 pc's straight aansluiten.

Indien je geen uplink op je hub hebt zitten. kun je de kabel verlengen met een 2e crosslink of stekkertje eraf knippen en er een nieuw aanzetten met straigt indeling.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
hmm, wel een uplink (waar dus de 15m cross ingaat) maar geen strait kabels hiero :( morgen ff naar de vobis rennen :D