volgens mij (heb ik es gehoord) kun je dat bij je provider vragen.. ik weet niet of ze het zonder meer doen (zal wel niet), maar het valt te proberen om een mailtje te sturen naar je provider..
Verwijderd
Hi Undergrounder
Je kan een eigen webgroep beginnen bij http://www.wereld.nl
Maar ik weet niet of dat is wat je bedoeld???
Nou eh....kijk maar!
Je kan een eigen webgroep beginnen bij http://www.wereld.nl
Maar ik weet niet of dat is wat je bedoeld???
Nou eh....kijk maar!
daarvoor moet je een onderwerp hebben die veel besproken wordt, dat moet je ook bewijzen.
hiervoor bestaan aparte nieuwsgroepen, hoe ze precies heten weet ik niet meer maar volgens mij had die met nieuwsgroepen die geaccepteerd zijn announce in de naam, misschien dat je daar info kunt krijgen
hiervoor bestaan aparte nieuwsgroepen, hoe ze precies heten weet ik niet meer maar volgens mij had die met nieuwsgroepen die geaccepteerd zijn announce in de naam, misschien dat je daar info kunt krijgen
Verwijderd
Een nieuwsgroep beginnen.
Ik neem aan dat je op usenet een nieuwe nieuwsgroep wilt. ?
Dan moet je proberen om een nl* groep aan te maken want die worden door alle Nederlandse nieuwsservers doorgegeven en ook door heel veel nieuws-servers in de rest van de wereld.
Hiertoe start je een discussie in news:nl.newsgroups waarna je een voorstel kunt indienen. Bij voldoende voorstemmers wordt de groep automatisch aangemaakt en toegevoegd aan de nederlandse nieuwsgroepen.
Kijk eerst eens op www.xs4all.nl/~js/usenet/richtlijnen.html en daarna op www.xs4all.nl/~js/usenet/toelichting.html
Daarna ga je naar nl.newsgroups met een duidelijke RFD en kan de
discussie beginnen.
Maak je borst maar nat want de discussies zijn daar altijd stevig.
Maar laat je daardoor niet uit het veld slaan, er wordt nu eenmaal fel gediscussieerd om een goed resultaat te behalen. En je hebt voor stemmers nodig, en geen tegen stemmers.
R@b
Ik neem aan dat je op usenet een nieuwe nieuwsgroep wilt. ?
Dan moet je proberen om een nl* groep aan te maken want die worden door alle Nederlandse nieuwsservers doorgegeven en ook door heel veel nieuws-servers in de rest van de wereld.
Hiertoe start je een discussie in news:nl.newsgroups waarna je een voorstel kunt indienen. Bij voldoende voorstemmers wordt de groep automatisch aangemaakt en toegevoegd aan de nederlandse nieuwsgroepen.
Kijk eerst eens op www.xs4all.nl/~js/usenet/richtlijnen.html en daarna op www.xs4all.nl/~js/usenet/toelichting.html
Daarna ga je naar nl.newsgroups met een duidelijke RFD en kan de
discussie beginnen.
Maak je borst maar nat want de discussies zijn daar altijd stevig.
R@b
Pagina: 1