surfing2cash

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
45% revenue..
unlimited hours..

referal 6 lagen diep...
http://www.surfing2cash.com/signup.asp?refid=nikao@themail.com

je ziet je saldo geschat in fl. al in de bar zelf :)

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Verwijderd

Aangemeld via Yeah.

Volgende via mij graag:
http://www.surfing2cash.com/signup.asp?refid=henny@bemail.org

Verwijderd

Ik had me aangemeld via Marius. Even vergeten te melden.

• nikao
hij doet het erg goed met fakesurf :) :)
ff 3,50 piek in een nachtje ..

Verwijderd

Bij mij staat het bedrag alleen op de surf bar. Als ik inlog op mijn account is er niks te vinden. Duurt het zo lang voordat dit geupdate is.

Nikao weet jij toevallig welke progjes nog meer goed werken met fakesurf. Ik heb nu twee PC's op één kabelmodem draaien via een netwerkje. De ene kan ik de hele dag laten draaien met fakesurf terwijl ik op die andere gewoon verder kan werken.

Ik probeer nu met een fake account
AllAdvantage en Uniquesurf. Kunnen die fakesurf4 detecteren of niet?

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Misschien heb je hier wat aan: http://speel-vals.homepage.com/urls.zip
een lijst van progjes die het met fakesurf doen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• nikao
je ziet het verdiende bedrag VAN DIE SESSIE iedere keer op je bar..
als je de bar afsluit dan wordt je account pas geupdate..

Verwijderd

Surf bar gisterenavond gesloten, maar nog niet ge-update. Misschien zijn ze een beetje traag. Ik heb me gisteren ook pas aangemeld. Ik zal vanavond nog even kijken of het bedrag nog wel op m'n surfbar staat.

Verwijderd

Ik zie ook nog niks in mijn account. Geen tijd, geen geld, geen referrals :(
Ik was eerst even bang dat dat was omdat ze nog niet aktief zijn buiten de US, maar anderen hebben dus wel alles op hun account staan, dus het zal wel goed komen.

Verwijderd

Aangemeld via Lightning Bolt.

Next: http://Surfing2Cash.com/SignUp.asp?refid=mogo127@hotmail.com ,

Verwijderd

Hoi Henny, Kan jij me die link voor de bepaid
advision ff mailen want de adjes hadden je topic geloosd.

tnx

• nikao
hier al wel geupdate hoor :) :)
en kheb al $4.37 .. gaat wel hard dus :) :)
trouwens.. dat vind ik ook zo goed aan het programma.. niet aan het eind van de maand nog 2 maanden moeten wachten tot je weet hoeveel 1 punt nou waard is..
je ziet gelijk hoeveel je hebt :)

Verwijderd

Ja Nikao daar heb je gelijk in. Ik gebruik ook eigenlijk alleen maar surfbars waar ik direct kan zien hoeveel ik verdient heb. Dat gelul met die punten. Ben je drie maanden bezig, zie je ineens dat je in mei maar 40 cent hebt verdient. $#%#@%^%^.

Verwijderd

Het is wel een van de makkelijkste en stabielste bars die ooit heb gezien!!!

Erg gemakkelijk te gebruiken.

Verwijderd

Ik vindt het alleen een nadeel dat dat ding zo hoog is. En ik hoop wel dat mijn saldo nu eens bijgewerkt is, want ik sta nogsteeds op 0,0 met 0 referrals.

• nikao
hoog?

en bij mij wordt ie steeds keurig geupdate..
heb je ze al een mailtje gestuurd?

edit:

kheb net ff gekeken..
en duurt inderdaad wel een paar uur voor het geupdate wordt.

Verwijderd

Ja, hoog. Hij is anderhalf keer zo hoog als b.v. SurfingPrizes. Sterker nog, met z'n menu omhoog is hij ruim 2x zo hoog als SurfingPrizes. Maarja, je kan niet alles hebben :)

Mijn saldo is inmiddels ook EINDELIJK geupdate. Ik heb al 15 hele centen verdient. Volgens mij moet hij nog een paar keer geupdate worden, want ik heb volgens mij wel wat meer gesurft met dat ding aan. Trouwens, die $ 1,- die ik gekregen heb bij het aanmelden is ineens verdwenen. :D

• nikao
uh.. hebn je wel alle menu's weggeklikt?
dat search ook enzo?.. want bij mij is ie nix hoger dan de ad zelf.. dus net zo groot als surfingprizes...

Verwijderd

Welke versie van de bar hebben jullie? Ik heb versie 1.5.11, maar op de site staat dat versie 1.5.12 de nieuwste is. Maar deze versie kan ik nergens op de site vinden.

• nikao
ik gebruik gewoon 1.5.11

Verwijderd

Nee da's leuk. Ik probeer surfing2cash een mailtje te sturen omdat voor de tweede achtereenvolgende dag mijn account niet is ge-updated. Even mailtje sturen. Dit is de response van de mail-server.

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
accounts@surfing2cash.com

----- Transcript of session follows -----
>>>554-The mailbox for user accounts is full.
>>>This user is not able to receive additional mail at this time
554 accounts@surfing2cash.com... Service unavailable

Beantwoorden die gasten hun post nooit. Erg vaag.

Verwijderd

Nikao, ik wist inderdaad niet dat het Searchmenu ook ingeklapt kon worden :)
Bij mij blijft hij, met alles ingeklapt, toch nog iets hoger dan SurfingPrizes, maar dat komt misschien omdat ik windows ingesteld heb op 'grote letter'.

Verwijderd

Ik kreeg net de melding dat hij ging updaten, maar hij deed niks. Dus ik naar de website (ik heb overigens nogsteedsm aar 15 cent en 22 minuten gesurft volgens de site :()
Is m'n adres weg. Dus ik mijn profile editten.....Ben ik nou gek, of kan ik Nederland niet vinden in het rijtje met landen? Hebben jullie dat ook, en wat vullen jullie dan als land in?

Verwijderd

Het heeft even geduurd maar uiteindelijk is mijn surfing2cash account toch ge-update.

Even een vraagje. Ik heb twee PC's als netwerk op mijn kabelmodem aangesloten. Terwijl ik op mijn server gewoon aan het serven ben, draai ik op mijn client 4 surfbars en fakesurf. Hoe groot is de kans dat ik gepakt wordt? Lijkt me niet zo groot aangezien ik ook nog gewoon op de server aan het serven ben.

• nikao
je moet de verleiding weerstaan het de hele dag aan te zetten ..

er zijn wel eens mensen bij programma's weggekicked alleen maar op grond van hun surfgedrag..
dus 3 dagen achter elkaar ofzo..

• elessar
Ja schrijf je bij nog vier in en laat de ene vier overdag en de andere vier snachts draaien?

Verwijderd

Hoe groot is de kans dat je gepakt wordt??? In fakesurf kun je een aantal url's intikken die gebruikt worden bij het surfen. Als ik nou elke dag een ander lijstje gebruik, lijkt me de kans vrij klein dat ze erachter komen.

• nikao
nee.. hoeft niet eens te surfen ..

maar elessar heeft gelijk.. (denk ik)
zo doe ik het ook ..
kheb gewoon 's nachts wat andere banners aan staan dan overdag... de niet irritante zoals surfingprizes, collwallstreet, bearcatonline, webbulion heb ik overdag aanstaan .. (op surfingprizes na kun je ze allemaal achter elkaar zetten :))
en 's nachts de wat grotere...

Verwijderd

Bij Uniquesurf werkt het ook. Ik schuif er gewoon een ander balk overheen (vi-direct bijvoorbeeld) en hij blijft gewoon door tellen. Moet ik alleen even letten op de click ratio (ach een keer in de week even 50 banners achter elkaar aanklikken en dat probleem is ook weer opgelost).

Kun je een aantal surfbars aangeven waarmee je onbeperkt kunt surfen en die gewoon door blijven lopen als je fakesurf gebruikt. Ik ken er wel een paar: surfing2cash, click dough, paidforsurf, cashsurfers. Ik heb er nog vier nodig die ik 's nachts kan draaien. Ik heb nu even geen zin om het zelf uit te zoeken. Staat er ergens een overzichtje op het internet.

• nikao
ik heb dan surfing2cash aanstaan .. samen met cashsurfers... surfingprizes.. bearcatonline.. en coolwallstreet..

en natuurlijk radiofreecash en cashradio ..

ohwja.. voor clickdough gebruik ik een emu

Verwijderd

Nog even een vraagje. Bij de meeste bedrijfjes staat in de voorwaarden dat je per persoon maar een account mag hebben. Ik heb er een aantal gecontroleerd maar er staat nergens in dat je er niet meer per huisadres mag hebben. Ik heb ook een aantal acccounts op naam van m'n vriendin geopend. Zouden ze erachter komen als ik overdag op mijn account surf en 's avonds op die van m'n vriendin. Ik kan dan met twee PC's tegelijkertijd 8 verschillende banners draaien. Dat zou lekker opschieten. Dan ga ik mijn oude 486 ook weer in mekaar zetten en kan ik er nog 2 starten.

• elessar
Voor een overzichtje: kijk even op m'n website bij downline-partnership die hebben mooie ovezichtjes met hoeveel een banner betaalt, hoeveel uur je mag etc. Of kijk bij Myecom, daar staan ze allemaal en kun je gewoon alles even proberen.

• elessar
Geef anders voor je vriendin het adres van haar ouders op ofzo dan zit je sowieso veilig.

Verwijderd

Ja dat idee had ik al. Of als het echt hard gaat gewoon een postbus nummer aanvragen.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
[URL=http://www.surfing2cash.com/signup.asp?refid=kuifje@warande.uu.nl]http://www.surfing2cash.com/signup.asp?refid=kuifje@warande.uu.nl[/UR L]

:) muchas gracias

btw: ik zie nergens op die bar het verdiende geld staan. Waar zou dat moeten staan?

Verwijderd

Biobak, dan moet je even op Search klikken, dan schiet er een menutje omhoog en daar staat je verdiensten in.

Met versie 1.5.15, zie je geen verdiensten meer maar "Ads viewed". Is zeer recent veranderd :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Ah, ik heb dus die nieuwe versie :( Heeft iemand de oude versie nog voor mij? :)

Verwijderd

Als je de oude versie gebruikt, zegt hij dat hij gaat updaten, dus daar heb je niks aan. Daar heb ik een paar dagen geleden al over gehad.
Pagina: 1