Toon posts:

[Bid for Power] default.cfg nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
BFP, ik probeer het al 2 weken met die zipfile, wou dus niet lukken... Vind ik vandaag op de site dat ze een installer.exe hebben geplaatst (eindelijk). Ik helemaal blij dat ding downloaden, had het bestand dus al geen extensie. Nou ja, geen probleem, we plakken er .exe achter en installeren maar...

Wil ie het nog niet doen, dus ik denk: "nou er staat een update naar v1.1, misschien is dat het wel" Gedownd, geinstalled, gescholden. Het doet het gewoon NOG niet. Ik krijg een of andere vage foutmelding dat ie "default.cfg" niet kan laden... "Nou ja" denk ik "ff kijken of dat dan niet in die zipfile staat ofzow..." Mooi niet dus. 3 keer mijn hele schijf afgezocht daarna, GEEN default.cfg . En Quake3 zelf werkt gewoon zonder problemen. Zou iemand zo aardig kunnen zijn om default.cfg naar me te mailen ([mailto]peppers_4_ever@hotmail.com[/mailto]), want ik word momenteel echt gek...

BTW, de nieuwste update (ik geloof 1.31 ofzo... :?) van Quake3 heb ik al.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
warez-request >:)

slotjuh!

(ban :? >:))

Verwijderd

Euhm , echt niet ... Bid For Power is een legale mod !

Maar ik zou niet weten wat je four doet , ik heb em van de Shrimpwars site en die werkt perfect

Verwijderd

1. topic titel aangepast;
2. ik heb het niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 22:35 schreef ItSnows het volgende:
1. topic titel aangepast;
2. ik heb het niet :P
Ik heb hem dus ook niet :), maar bedankt voor het veranderen van de topic titel, dan is het misschien ietwat duidelijker.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 09:05 schreef Muppet het volgende:
http://www.planetquake.com/features/techtips/techtips010303_a.shtml

you are welcome
Heeeeeeeeeeeeel erg bedankt!
Kan ik eindelijk gaan spelen en daarna verkondigen dat ik het een kutspel vind ;)

Verwijderd

Dus er is nog een aparte installer.exe?? Damn! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 16:50 schreef FunkyMonk het volgende:
Dus er is nog een aparte installer.exe?? Damn! |:(
Die is later uitgebracht ja, want met de zipfile wilde het niet overal lukken. Zo werkte het bij mij met die zipfile bijvoorbeeld absoluut niet, want hij wilde het maar niet zien als een mod...

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

fly

Live Is Just.........

Aha.. kan ik ook ff spelen... damn is wel 94 mb en op wanadoo basic duurt dat wel een tijdje :'(

Verwijderd

hmmm dan ff die installer downloaden. Hij doet wel vaag bij mij misschien dat het dan opgelost is :?
Pagina: 1