Toon posts:

HELP ! CS half geluid :'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb nu een heel wazig probleem en ik kan er geen fix/info over vinden dus hier gaat 'i :
Ik hoor WEL voetstappen, kogelinslagen en kleine map-geluidjes maar GEEN geluiden van wapens die schieten, niet van mezelf, en niet van anderen. Radio messages kan ik ook niet horen, heel erg vreemd. Half-Life EN CS net opnieuw geinstaleert, Sound card Drivers opnieuw geinstaleerd, maar het helpt allemaal niets :( :( :( :(

Ik speel al bijna een jaar met precies dezelfde dingen en alles ging goed tot voorkort. ineens had ik hier af en toe last van en dan was het gewoon even CS opnieuw opstarten en gaan.... maar nu helpt niets meer :'(

iemand een idee hoe ik dit kan fixen ??????

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47
heb je A3d ?

ik ken et probleem nl, zelf ook gehad... maar weet niet meer waarom :(

Verwijderd

Topicstarter
oh, ehm, nou ik heb het probleem gevonden.
door even logisch na te denken heb ik het enige wat ik gelijk gehouden had na de re-install: mijn config
ik weet niet hoe of waarom maar daar zat het in bij mij ....
Ik had hem gedelete en toen deed alles het weer.
daarna heb ik alles vergeleken maar ik kon niets vinden waar het aan kon liggen :?
heel vreemd maarjah, hij doeuth weer :)

Ice, deze kan closed :)
thnx anyhow :)

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 07:00

Remi

Moo!

Ik bijna hetzelfde. Zodra ik in het water ben geweest dan is mijn geluid met de helft gedempt. Als ik dan naar het menu ga en weer terug naar het spel dan is het weer goed.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
post je (oud) config dan es.. misschien kan iemand er uit opmaken wat er verkeerd is/was..

Verwijderd

Topicstarter
ehm ... kanniet mere :D
'k heb hem al onschadelijk gemaakt ....
'k heb net mijn Binds en alles weer gefixed en omdat ik dat niet nog een keer wou doen heb ik m'n ouwe config meteen weggepleurt.
alle skins ook weer opnieuw geinstaleert :)
AWM :9~
Colt :9~
G1/SG3 :9~ (gebruik ik wel nooit maar die skin is ECHT :9~ :9~ :9~ ) :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ok, dan kan dit topic verder wel getrasht worden ;) :P
Pagina: 1