Ik heb het volgende probleem. Een ricoh DVD/CD-RW MP9120 (firmware 1.3) combi doet vreemds als ik iets copier via CloneCD. Ik maak van een willekeurige cd eerst effe een image.ccd (read subchannel data data tracks aangevinkt, read speed max) en brand deze vervolgens op een 80 minuten CD (Lifetec) met instellingen :
Write speed = max
Write mode = RAW DAO
Buffer Underrun protection on
Volgens CloneCD ondersteunt deze burner buffer underrun, RAW-DAO 96 en RAW+96. Echter als ik het resultaat bekijk, zie ik de bestanden wel maar loopt de copie gewoon helemaal vast als ik de data ga draaien. Allerlei error windows komen er dan op zetten alsof de data enorm corrupt is of zo. Nu dacht ik dat het probleem misschien zou kunnen zitten in het feit dat ik de image zelf met een Aopen 36x had gemaakt (misschien support deze geen subchannel read). Echter heb ik het al een keer met de burner zelf ingelezen. Resultaat is hetzelfde...
Ik ben niet zo bekend met CloneCD maar doe ik iets fundamenteels fout
???? Anyone ? Normaal data kopieren via EasyCD creator 5 gaat prima en ook audio werkt perfect. Verkeerde firmware misschien ? Iemand die dit product ook heeft ?
Write speed = max
Write mode = RAW DAO
Buffer Underrun protection on
Volgens CloneCD ondersteunt deze burner buffer underrun, RAW-DAO 96 en RAW+96. Echter als ik het resultaat bekijk, zie ik de bestanden wel maar loopt de copie gewoon helemaal vast als ik de data ga draaien. Allerlei error windows komen er dan op zetten alsof de data enorm corrupt is of zo. Nu dacht ik dat het probleem misschien zou kunnen zitten in het feit dat ik de image zelf met een Aopen 36x had gemaakt (misschien support deze geen subchannel read). Echter heb ik het al een keer met de burner zelf ingelezen. Resultaat is hetzelfde...
Ik ben niet zo bekend met CloneCD maar doe ik iets fundamenteels fout
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !