Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wow lekker vaag lunatic

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waarom sluit je deze

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/405232

oppeens?

er zijn mensen die zon topic wel leuk vinden. Verder zie ik geen reden om hem te sluiten.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik zie er de humor niet echt van in :P

Maar hij is stoned en gaat gewoon door :P
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/405261

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mwoh, vond het onzin om het onzin posten, bovendien kon iemand zich weer niet inhouden met een domme pic (die ik overigens alleen maar verwijderd heb).

Daarom vond ik dat ie op slot moest.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
lekkere reden om meteen een heel topic op slot te doen hoor

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 07 februari 2002 22:23 schreef r0ck3t het volgende:
lekkere reden om meteen een heel topic op slot te doen hoor
als een topic _te_ onzinnig is, dan is dat een normale reden om een topic te sluiten hoor :? ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
ik vond hem niet onzinnig
ligt toch aan persoonlijke intresses?
maarja
als jij hem nou perse op slot wil
pffff

|:(

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 07 februari 2002 22:26 schreef r0ck3t het volgende:
ik vond hem niet onzinnig
ligt toch aan persoonlijke intresses?
maarja
als jij hem nou perse op slot wil
pffff

|:(
Als je zo gaat rederen zijn er geen modjes meer nodig, want of het onzinnig is is voor iedereen anders en ligt aan persoonlijke interesses

pfff

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk ook niet echt boeiend, 't is gewoon een mededeling, bovendien wordt hij nogal afgezeken in dat topic, dus dat LuNaTiC hem sluit vind ik vrij normaal :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Trouwens... 'ik ga poepen', 'ik ga tv kijken', 'ik ga slapen', 'ik ga aan mijn plasser zitten', etc. mogen niet meer, maar 'ik ga een joint draaien en daarna oproken' zou wel mogen?
Gewoon geheel terecht, doelloos topic.
Als je wilt praten over blowen, welke weed, welke vloe, hoe te draaien, etc. dan is daar vast wel ruimte voor in de HK en als ik me niet vergis zijn daar ook regelmatig topics over geweest, maar dit is gewoon nutteloos.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

WTF heeft dat topic voor doel :?

Hij steeds 'bikkel' een jointje draaien en de anderen roepen: 'ooooooh, moet je nou toch eens kijken wat ie doet' oid :?

* Engineer vind dat slotje terecht :7

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

daar hebben we SU voor

ik ben ook niet altijd online, en als je weet hoeveel topics door de HK heenglippen, kan ik niet alles lezen.

Als je dat onzin vindt, dan ben je vrij in SU te posten zodat ik er naar kan kijken.

Dat wiet topic vind ik niet alleen onzinnig, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal zielig, daar mee te patsen.

Verwijderd

Topicstarter
sjeez jullie zijn echt allemaal hetzelfde,
als iemand een topic start en iemand zegt met de eerste reply "cool" dan zegt de rest ook "cool", zegt iemand met de eerste reply "wow denk je dat je nu stoer bent" dan zegt de rest het ook.
maarja
laat maar hangen

stelletje koeien

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 22:31 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

daar hebben we SU voor

ik ben ook niet altijd online, en als je weet hoeveel topics door de HK heenglippen, kan ik niet alles lezen.

Als je dat onzin vindt, dan ben je vrij in SU te posten zodat ik er naar kan kijken.

Dat wiet topic vind ik niet alleen onzinnig, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal zielig, daar mee te patsen.
Nou word ie mooi
iemand opent toch niet perse een topic om er mee te patsen?

maar laten we er over ophouden
jullie zijn allemaal even koppig

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 februari 2002 22:32 schreef r0ck3t het volgende:
sjeez jullie zijn echt allemaal hetzelfde,
als iemand een topic start en iemand zegt met de eerste reply "cool" dan zegt de rest ook "cool", zegt iemand met de eerste reply "wow denk je dat je nu stoer bent" dan zegt de rest het ook.
maarja
laat maar hangen

stelletje koeien
Jij zit wel erg te solliciteren naar een waarschuwing of niet ?

Aannames zijn fataal.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 07 februari 2002 22:33 schreef r0ck3t het volgende:

Of jij bent dat :{

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nee, met bovenstaande argumenten ga je het redden? Ik snap niet waarom jij in LA gaat klagen als je niet eens fatsoenlijk een discussie kan opzetten.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 februari 2002 22:33 schreef r0ck3t het volgende:

Nou word ie mooi
iemand opent toch niet perse een topic om er mee te patsen?

maar laten we er over ophouden
Wij hebben bepaalde policies/richtlijnen, die zijn er met een reden. Die reden is vaak ook te achterhalen.

Als dat je niet aanstaat, dan kom je hier niet.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
mag ik ook even zeggen wat ik er van vind ja?

Verwijderd

r0ck3t: gelukkig ga je ook niet in op de inhoudelijke dingen die gezegd worden, maar bral je er een end omheen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je het gewoon niet kunt hebben dat er een topic over blowen gesloten is.
Als er had gestaan 'ik ga een biertje drinken' of 'ik ga mijn mama een kopje koffie geven' was ie net zo goed gesloten.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 februari 2002 22:35 schreef r0ck3t het volgende:
Ja hoor, dat mag. Maar je staat niet open voor argumentatie.

Koe.

(Zie, dat laatste maakt het niet echt veel prettiger)

Aannames zijn fataal.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja, maar wel op een normale manier.

Stelletje koeien en meer van dat soort opmerkingen zijn we ook niet echt van gediend. Wij proberen een forum lekker te laten draaien, en dan krijg je dat soort dingen naar je hoofd geslingerd.

Een discussie opzetten is oke, maar niet op die manier.

Verwijderd

Als je op een fatsoenlijke manier discussieert wel, als je niet bereid bent in te gaan op de aangedragen argumenten en je discussiepartners uitmaakt voor 'koeien' en 'koppig', terwijl jij juist degene bent die nergens op ingaat, sja, dan niet he.
Maar zo werkt het overal hoor, niet alleen op internet, niet alleen op GoT.

Verwijderd

Topicstarter
alleen ik vond em zo leuk :P

Verwijderd

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/21921]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/21921[/url]

Alsof jij recht hebt van spreken...

Waarom kom je eigenlijk op GoT?

[edit: was linkje vergeten]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 22:38 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Alsof jij recht hebt van spreken...

Waarom kom je eigenlijk op GoT?
hee begin nou niet weer he?
waarom zeg je dat nou?
iedereen heeft hier recht van spreken

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 07 februari 2002 22:38 schreef r0ck3t het volgende:
alleen ik vond em zo leuk :P
Is wel begrijpelijk, maar je moet wel even bedenken dat we die policies niet maken om mensen het leven zuur te maken, maar dat daar andere redenen achter zitten.

Bijvoorbeeld het aangenaam houden voor zoveel mogelijk mensen. En aangezien er in de HK nogal veel mensen zijn die zich irriteren aan de "Onzin om de onzin" is daar een beleid voor. :)

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Niet online
'k heb de in dit topic genoemde topics even onder de loep genomen en gesloten wat ik onzin vond. Rock3t: Kan discussieren ook normaal met jou?

Verwijderd

ik zat me wel te amuseren daar, tot ie op slot ging tenminste... Lach me ook altijd dood, om dronken mensen. Dus waarom geen tweaker die stoned is.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ok guys, r0ck3t bind al in, nu niet allemaal over hem heen vallen aub.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 22:19 schreef r0ck3t het volgende:
waarom sluit je deze

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/405232

oppeens?

er zijn mensen die zon topic wel leuk vinden. Verder zie ik geen reden om hem te sluiten.
Lunatic heeft een slotjes bui vandaag, hij heeft mn sig topic ook al gesloten vandaag maargoed boeien. Had wel meer leuke berichten die ga ik nu gewoon niet posten. Ook nieuws en zo. Zo simpel is dat.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 22:39 schreef Grrrrrene het volgende:
'k heb de in dit topic genoemde topics even onder de loep genomen en gesloten wat ik onzin vond. Rock3t: Kan discussieren ook normaal met jou?
jahoor?
gaat er iets mis dan?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 22:41 schreef r0ck3t het volgende:

[..]

jahoor?
gaat er iets mis dan?
Sorry, kreeg net een timeout, dus mijn reactie op je opmerking over koeien kwam wat laat door :D

Anyway: is het nu opgelost dan?

Verwijderd

Topicstarter
jawoor :)

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, afgehandeld :)