Een vriend van mij heeft 2 weken geleden een creative dvd dxr3 kaart gekocht. Na deze geinstalleerd te hebben, startten KazaA en Winamp alleen nog maar als Dos-Box op(Waardeloos). Na lang zoeken besloten we als eerste zijn mobo te vervangen (hij had een bord met een oude VIA chipset) die happerde al bij het opstarten. Met het nieuwe gehuegen, bleken 2 dimms (2x 128 MB 133 mhz) stuk te zijn. Nu heeft hij alleen nog steeds problemen met de Win32 toepassingen...De meldingen 'Dit is geen geldige win32 toepassing'vliegen je minstens om de oren. Alles wat vanaf cd gestart word, gaat redelijk goed (behalve Winzip...Die geeft een fout dat de TIME/DATE stamp niet klopt....???)
We hebben z'n schijf leeg gehad geformat...niets..Ik heb de schijf in mijn pc gehad...Daar doet ie alles feiloos...En met een schijf van mij..blijft ie nog steeds dezelfde win32 fout geven
....Ik heb ook al een testootltje van Seagate op zijn schijf losgelaten, maar die geeft geen fouten...Ik weet het nu niet meer
...Zijn config is als volgt:
MSI mobo (815ep pro)
P3 733 Mhz proc
3dfx voodoo banshee 16 mb agp-kaart
creative dvd dxr3 kaart
3com 900 TX netwerkkaart
TV kaart
20.4 gb harddisk (Seagate)
Philips brander (4x2x32)
Creative DVD speler
We hebben z'n schijf leeg gehad geformat...niets..Ik heb de schijf in mijn pc gehad...Daar doet ie alles feiloos...En met een schijf van mij..blijft ie nog steeds dezelfde win32 fout geven
MSI mobo (815ep pro)
P3 733 Mhz proc
3dfx voodoo banshee 16 mb agp-kaart
creative dvd dxr3 kaart
3com 900 TX netwerkkaart
TV kaart
20.4 gb harddisk (Seagate)
Philips brander (4x2x32)
Creative DVD speler
Humor moet je serieus nemen